Dacia Sandero este un model de autoturism sub forma unui hatchback cu 5 uşi fabricat la Piteşti începând din octombrie 2007. Dacia Sandero a fost lansată oficial pe piaţa românească, pe 3 iunie 2008, în cadrul unei ceremonii la World Trade Plaza la un preţ care nu va depăşi 9.500 de euro pentru cea mai echipată versiune, iar pe parcursul timpului, se va demara comercializarea modelului în majoritatea ţărilor europene.
Dacia Sandero Stepway este varianta crossover a Daciei Sandero.
21.11.2012
40.7KB
1935 Mercedes - Benz 500K Special Roadster
22.11.2012
22.2KB
interior
20.11.2012
32.1KB
Roman 26.410 DF - autocisterna pentru transport combustibil pentru turboreactoare de aeronave, dar si pentru alimentarea sau realimentarea elicopterelor. Autovehiculul beneficiaza de o cutie de viteze automata ALLISON cu 7 trepte si de capacitati ridicate de trecere in teren greu. El poate fi folosit atat pe drumuri publice cat si in afara acestora. Capacitatea neta a rezervorului de transport este de 10.000 litri de carburant pentru turbomotoare de aeronave Jet A-1.
21.11.2012
45.6KB
Roman 27.320 FS - autotractor echipat cu motor V8 de 320 CP.
21.11.2012
35KB
...
29.12.2012
45.9KB
Hiperion M 2.12 este un motocar uzinal destinat transportului sarcinilor paletizate,containerizate, în bucati pe cai inguste, terenuri din incinta agentilor economici(depozite, magazii, hale industriale, parcuri etc). Este un autovehicul pe pneuri propulsat de un motor Diesel MD 151 Rugerinii cu 2 cilindrii de 16 CP, o cutie de viteze cu 4+1 trepte de viteza si o viteza maxima de 38 km/h. Tractiunea se face pe rotile puntii spate, rotile fata fiind directoare.
Hiperion Ciclop H 404 Q=2000kg este un electrocar destinat transportului sarcinilor containerizate sau paletizate, fiind foarte usor manevrabil în spatiile înguste din hale industriale, depozite sau magazii.
Hiperion ECG2 este un electrostivuitorcu contragreutate destinat manipularii sarcinilor paletizate sau containerizate fiind totodata usor manevrabil în spatiile îngusteale depozitelor, magaziilor, vapoarelor, etc. Este deosebit de util în gari si aeroporturi.
21.11.2012
14.6KB
Dacia Pick-Up a fost singurul model din seria 1300 care s-a mai produs la Uzina Dacia după lansarea Daciei Logan. Modelul a avut la bază modelul Renault 12 dezvoltat la începutul anilor ’70 de constructorul francez de automobile Renault. Dacia Pick-Up a fost comercializată in mai multe variante de caroserie :
• Dacia 1304 (1305) Pick-Up
• Dacia 1304 (1305) Drop Side
• Dacia 1304 (1305) King Cab
• Dacia 1307 Double Cab
• Dacia 1309
Modelele 1304 au fost echipate cu tractiune pe rotile din spate, iar modelele 1305 pe rotile din fata.
În noiembrie 2002, gama de utilitare Dacia a primit un motopropulsor diesel de 1,9 litri preluat de la Renault, acesta a înlocuit motorul pe benzină care avea o capacitate cilindrică de 1,6 litri. Varianta cu motor diesel este uşor de recunoscut datorită unei piese din material plastic negru ce iese în relief de pe capota motorului. Motivul: motorul diesel era mai înalt şi nu încăpea sub capotă, motiv pentru care s-a practicat un orificiu în capotă, care a fost acoperit cu un capac bombat din material plastic.
După mai bine de trei decenii, pe data de 8 decembrie 2006, modelul Dacia Pick-Up a fost scos din fabricaţie împreună cu transmisia manuală NG. Acest lucru s-a produs datorită scăderii vânzărilor faţă de anul 2005, dar şi al lansării noului model de autoutilitară bazat pe modelul Logan programat pentru februarie 2007. Din 1975 şi până în 2006, modelul Pick-Up a fost produs în 318.969 unităţi.
21.11.2012
58.8KB
ARO 264
ARO 264 - automobil realizat prin marirea ampatamentului de la 2350 mm la 2600 mm, ceea ce duce la o caroserie marita cu 250 mm, care va oferi usi mai mari, deci acces mai facil pentru pasageri cât si un confort sporit în habitaclu; transport persoane, 5 locuri, 4 usi.
21.11.2012
22.8KB
tetiera Hyundai i30 o dau ca mi-a ramas si nu am ce face cu ea trimit si in tara prin posta romana dar platiti voi curierul
12.12.2012
26.8KB
=(
20.11.2012
54.6KB
ARO 242
ARO 242 - automobil cu 2 locuri si pick-up.
21.11.2012
70.5KB
Roman 26.410 DFAES (Camion pentru transport ponton) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila in autotren de 41000 kg.
21.11.2012
31.2KB
Mai jos sunt cateva reguli de bun simt de care va rugam sa tineti seama atunci cand postati in cadrul forumului :
- Nu folositi un limbaj neadecvat. prin limbaj neadecvat , noi intelegem:injuraturi, lipsa bunului simt, jignirea altor membri sau moderatori/admini indiferent de natura, precum si intervenirea intr-un subiect, va rugam folositi rubrica , CAFENEA
- Postarea mesajelor se va face cu foarte mare atentie. Inainte de a incepe un nou thread, va rugam alegeti bine categoria, si forum-ul in cauza, in functie de informatia ceruta si de incadrarea acesteia.
- In cadrul acestui forum nu se accepta rasismul sau discriminarea, sub nici forma.
-Nu se permit nici un fel de ilegalitati, sub orice forma s-ar prezenta acestea. Mai ales cand mesajele dvs. incita utilizatorii si cititorii catre actiuni ilegale.
-Nu sunt admise comentariile pe Forum ,legate de anumite decizii luate de Administratori/Moderatori , acestea se fac DOAR IN PM !!!
ADMINISTRATORII
-Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
-Administratorii au dreptul
de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.
MODERATORII
-Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
- Moderatorii se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
-Prezentul regulament poate sa nu acopere toate situatiile care pot aparea pe forum. In acest caz masurile care se vor lua vor viza totdeauna bunul simt si buna
functionare a forumului.
- " " îşi rezervă dreptul să modifice oricând prevederile Regulamentului. Modificările vor fi aduse la cunoştinţă utilizatorilor prin intermediul anunţurilor postate pe prima pagină.
-În momentul înregistrării se consideră că aţi citit acest regulament şi sunteţi de acord cu cele scrise aici. Dacă sunteţi deja înregistrat în momentul afişării
regulamentului, acţiunea de a posta în continuare înseamnă o acceptare tacită a conţinutului său, indiferent că l-aţi citit sau nu.
-Toţi membrii forumului răspund personal pentru conţinutul mesajelor publicate şi îşi asumă consecinţele (inclusiv de natură materială) care decurg din acţiuni care încalcă prezentul regulament sau legislatia în vigoare.
-Datele d-voastră de identificare vor fi puse la dispoziţia autorităţilor în cazul în care acest lucru ne va fi solicitat şi argumentat corespunzător.
-Nu se admit cererile de ştergere a contului creat şi a posturilor aferente! In cazul in care un user ,cu activitate pe forum, doreste sa renunte la contul sau, se modifica doar datele din profil fara a dezactiva contul ! Totuşi, în cazul unor motive serioase, argumentate corespunzător, această decizie va fi la latitudinea administratorilor
forumului!
-Administratorii NU sunt obligati sa justifice deciziile luate. Vom incerca sa fim cat
mai intelegatori si flexibili atata timp cat discutiile de pe acest forum vor decurge intr-o maniera civilizata.
20.11.2012
10.6KB
Batrana doamna
20.11.2012
49.9KB
Aro M473
Aro M473 produs in special doar pentru export, era dotat cu motorul L25 in locul M207, si diverse modificari, in functie de cerintele fiecarei tari unde era exportat.
21.11.2012
18KB
Roman 26.410 DFA (Cisterna combustibil) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.2012
40.1KB
pregatita pentru intrarea la tinikigerie si vopsire
16.12.2012
39.9KB
Dacia 1310 a fost un model lansat de Uzina de Automobile Dacia în 1979, după scoaterea de pe piaţă a Daciei 1300. A avut la bază cinci modele:
- TLX (1979-1990)
- LX (1990-1994)
- L (1994-1999)
- CL(Break)(1994-1999)
- CLi(Break) (2000-2004)
- Li (2000-2004)
Prezentata la Eren in 1979 noua Dacia 1310 deriva din modelul 1300, modificata estetic, 2 perechi de faruri rotunde, stopuri redesenate si un nou tip de bord. Variantele sunt: Standard, MS, MLS, S, TL, TX.
O noua restilizare a modelului 1310 s-a facut in anul 1983 impreuna cu noi tipuri de motorizari : 1185 cmc cu 48 cp pentru Dacia 1210 si 1397 cmc cu 63 cp pentru Dacia 1410 si deja cunoscuta Dacia 1310 (1289 cmc cu 54 cp), si introducerea cutiei cu 5 viteze. Variantele sunt: TLE, TX, TS, TLX, GT, GTL.
Dacia 1310 Li a avut la bază un motor 1.4 cu injectie monopunct Bosch de 62 CP şi o viteză maximă de 143 km/h.
Modelul 1310 a fost singurul model lansat de Dacia care a rezistat pe piaţă mai mult de 20 ani. Este simbolul mărcii Dacia din 1979 până astăzi si a fost vandut in exteriorul tarii sub numele de Dacia Denem in Marea Britanei, ARO Familia in Germania, Delta in Grecia si Dacia 1304 (Pick-up) sub numele de Dacia Shifter. Acest model a fost produsa in anii ’90 cu diferite restilizari sub numele de CN2, CN3 si CN4.
21.11.2012
65.4KB
ARO 330
ARO 330 - automobil pentru transport marfuri, realizat dintr-un autosasiu cu ampatamentul de 3350 mm s-a montat o bena cu dimensiunile de 2430x1690x700 (Lxlxh), automobilul este o autoutilitara foarte cautata pe piata interna; 2 locuri, 2 usi.
ARO 330 BB (Bena basculabila) - utilitara dotata cu bena basculabila pe 3 directii si echipament de deszapezire. Bascularea se realizeaza cu ajutorul unui cilindru hidraulic si a unui distribuitor.
ARO 330C (Cisterna) - vehicul cu autosasiu cu ampatamentul de 3350 mm pe care s-a montat o cisterna de combustibil cu o capacitate de 1000 l, avand toate autorizarile legale.
Cross Lander CL-330 este varianta ARO 330 construita in America de Sud.
21.11.2012
57.2KB
Roman 18.360 HOCLL (Autobuz TURISTIC) echipat cu motor MAN D 2066 (diesel, 6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 360 CP, EURO 5), cutie de viteze tip ZF 6S 1901 (mecanica, cu 6+1 trepte de viteză), tractiune 4X2, viteza maxima de 100 km/h.
21.11.2012
41.6KB
Roman 26.410 DF (Autocamion pentru transport busteni cu macara) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
21.11.2012
35.6KB
Roman 19.410 FLS (Autotractor) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 OD (mecanică, cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 4X2 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
21.11.2012
52.2KB
Roman 10.215 (transport persoane) echipat cu un motor de 215CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 10000 kg.
21.11.2012
37.6KB
S.C. Automobile Craiova S.A. (1976 - 1994) a fost un producător român de automobile. Numele Oltcit deriva din cuvantul "Olt", reprezentand locatia fabricii producatoare, si cuvantul "Cit", abreviere a cuvantului Citroen, aceasta combinatie se poate observa si in sigla.
Oltcit Craiova a apărut în urma unui parteneriat între autorităţile comuniste şi producătorul francez de automobile Citroën. Astfel, un an mai târziu (1977) la Craiova începe construcţia unei fabrici moderne pentru construcţia unui automobil de dimensiuni mici.
După 1989, producţia continuă sub numele de Oltcit până în 1994, când numele este schimbat în Oltena (totodată este modificată şi sigla); producţia acestor versiuni a continuat până la semnarea contractului cu compania Daewoo, când are loc o altă preschimbare a numelui din Oltena în Rodae.
În noiembrie 1994, Daewoo a înfiinţat o linie de producţie în România, devenind cel mai important investitor străin al ţării, prin înfiinţarea unei societăţi mixte, creată de Automobile Craiova şi grupul sud-coreean Daewoo. Această fabrică, cu un nivel egal cu cele vestice, a fost construită pentru producerea a mai mult de 100.000 de vehicule/an.
Evenimente:
• 1977 - Se înfiinţează societatea OLTCIT din Craiova, ca o companie mixtă româno-franceză (CITROËN)
• 1981 - Începe producţia de automobile OLTCIT
• 1991 - OLTCIT devine S.C. AUTOMOBILE CRAIOVA S.A. prin preluarea acţiunilor Citroën de către Statul Român
• 1994 - Se înfiinţează RODAE AUTOMOBILE CRAIOVA S.A. (în prezent DAEWOO AUTOMOBILE ROMANIA S.A.), companie mixtă între S.C. Automobile Craiova S.A. şi DAEWOO HEAVY INDUSTRIES L.T.D. COREEA (49% + 51%)
• 1994-2006 - S.C. Automobile Craiova S.A. (ACSA) are ca activitate de bază comercializarea diverselor piese de schimb şi accesorii pentru automobilele OLTENA, DACIA şi DAEWOO
• 2008 - Ford Europa preia fabrica Oltcit
21.11.2012
4.7KB
Roman 112 U
Roman 112 U este un model de 12 m lungime, echipat cu un motor Diesel MAN D-2165 HM6U (6 cilindri in linie, 192 CP) amplasat intre axe sub podea, suspensie pneumatica, servodirectie hidraulica si sistem de franare hidropneumatic. Autobuzul are o capacitate de transport de 110 pasageri din care 25 pe scaune. S-a produs si ca troleibuz, cu numele de DAC 112 E.
21.11.2012
24.1KB
SR 114 Bucegi a intrat in productie tot in anul 1964, cu o sarcina utila de 4 tone (4x4, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane, diferential spate cu sistem de blocare comandat pneumatic, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
21.11.2012
66.7KB
Roman A8
Roman A8 este realizat pe un Roman R 8135 echipat cu motor Saviem 797-05 (6 cilindri in linie, 5488 cmc, 135CP), cutie de viteze cu 5+1 trepte de viteza si tractiune 4X2. Are o capacitate de transport de 32 pasageri.
21.11.2012
34.1KB
SR 131 Carpati, a fost produs din anul 1960 cu o sarcina utila de 3 tone (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 6 prezoane). Cabina acestor modele a fost proiectata de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 si 4 fiind sincronizate, o vitexa maxima de 90 km/h si un consum de 25 l/100km.
21.11.2012
39.1KB
TV-4 si TV-5
TV-4 si TV-5 sunt autovehicule destinate transportului de pasageri si marfuri de mic tonaj fabricate din anul 1958. Avand la baza modelul IMS M-461 au fost realizate mai multe derivate : microbuze, camionete, furgonete, autosanitare, etc. Erau echipate cu motor IMS de 50 CP si viteza maxima de 80 km/h. Diferenta intre cele doua modele era reprezentata de tractiune, care la variantele TV-5 era 4X4.
21.11.2012
32.7KB
UTB S-80 / S-100
21.11.2012
62.6KB
Roman 12215 DFA (autopompa cisterna cu tun) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 4X2 si capacitate rezervoare: apa 3500 litri si spumogen lichid 800 litri.
Roman 12215 DFA (autopompa cisterna de alimentare cu apa) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 6X6 si capacitate rezervoare: apa 9000 litri si spumogen lichid 800 litri.
21.11.2012
36.4KB
i30
22.11.2012
19.7KB
Rocar 412
21.11.2012
41KB
Roman R 19215 DFK echipat cu un motor MAN D2156HMN8 (215CP), tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
21.11.2012
39.1KB
Roman 18.310 FL (Autosasiu pentru platforma furgon) echipat cu motor MAN D 2866 LF 23 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 310 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 151 OD (mecanică, cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
21.11.2012
40.1KB
UTB KD-35 (tractor cu senile) echipat cu un motor diesel UTB D-35-M (4 cilindrii, 37CP), cutie de viteze cu 5+1 trepte de viteza. Acesta are un dispozitiv de remorcare cu care poate remorca masini agricole si este prevazut cu ax de transmisie secundar pentru actionarea organelor active ale masinilor agricole remorcate ca : seceratori, masini de cosit, masini de legat, etc.
21.11.2012
32.9KB
Roman 19256 DF (autotunul de stins incendii cu spuma) echipat cu un motor MAN D2156MTN8, 256CP, tractiune 6X4 si capacitate rezervoare: apa 4000 litri si spumogen lichid 6000 litri.
21.11.2012
36.3KB
ROCAR 111 RDT
ROCAR 111 RDT sunt autobuze pentru curse extraurbane echipate cu motoare MAN D2156 192 CP sau supralimentat de 256 CP. Are o capacitate de transport de 43 de pasageri.