Forumul soferilor
Totul despre masini si soferi
Lista Forumurilor Pe Tematici
Forumul soferilor | Inregistrare | Login

POZE FORUMUL SOFERILOR

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sofia15 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
24 - 40 ani
Forumul soferilor / Marci autohtone / ROCAR Moderat de SMRadu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar - Constructia de autobuze a inceput in anul 1956, prin fabricarea primului autobuz de tip « M.T.D. », acesta fabricandu-se in serie din anul 1955 la uzina « Vulcan » din Bucuresti. Autobuzul era carosat pe sasiul camionului SR 101 si avea o capacitate medie de transport de 60 pasageri.



      In 1957, fabrica si-a extins gama cu : trolee, microbuze, ambulante, camioane mici, toate concepute de companie. Primele automobile s-au denumit T.V. (Tudor Vladimirescu), iar mai apoi a luat numele de Rocar (Romanian Car). Primele autobuze mici au folosit sasiul si motorul modelului Aro M-461. In 1962, aceste autobuze au fost echipate cu motoare de 70 CP. Doi ani mai tarziu, modelele TV-41 si TV-51 au fost lansate. Acestea dispuneau de o noua caroserie si diferite imbunatatiri tehnice. Incepand cu anul 1973 toate modelele TV au fost echipate cu motoare diesel D 127, folosite de asemenea la modelele Aro.

      In anii 1972 a fost produsa o gama de autobuze ce se bazau pe modelele MAN, aceste autobuze fiind dezvoltate in anii urmatori prin extinderea gamei de automobile de transport in comun.

      In anul 1958 la uzina Tudor Vladimirescu a inceput productia de autovehicule TV-4 si TV-5 destinat transportului de pasageri si marfuri de mic tonaj. Avand la baza modelul IMS M-461 au fost realizate mai multe derivate : microbuze, camionete, furgonete, autosanitare, etc. Autoutilitarele erau echipate cu motor IMS de 50 CP si viteza maxima de 80 km/h, iar din anul 1964 au fost echipate cu motor M-207 B de 70 CP si o viteza maxima de 100 km/h si eru denumite TV-41 respectiv TV-51.

      In anul 1973 a inceput fabricarea seriei TV-12 cu motor ARO L 125 de 80 CP si TV-14 cu motor Diesel D 127 si ARO L 127 ambele de 68 CP. TV-15 au intrat in productie din anul 1983 si erau derivatele modelelor TV-12 si TV-14 prin marirea sarcinei utile la 1500 kg tot in acea perioada au intrat productie modelele TV-35, Acestea sunt dotate cu roti jumelate la axa spate, marind sarcina utila la 1900 kg.

      Autoutilitarele TV au fost exportate in unele tari sub denumirea de TV TUDOR, deasemenea au fost produse si in Portugalia sub denumirea Tagus si in Italia sub numele de TV Ciemme.

rocar rocar autobuze inceput anul 1956, prin fabricarea primului autobuz tip m.t.d. acesta serie din

3.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
M.T.D.

M.T.D. (Mao Tze Dun) este un autobuz fabricat de uzinele Vulcan in anii 1955-1956. Caroseria din profile de tabla de otel era construita la Atelierele Centrale ITB si era montata pe un sasiu de camion SR 101 prelungit cu longeron suplimentar. Autobuzul astfel avea o lungime de 8,5 m, latime de 2,52 m, inaltime de 2,92 m si dispunea de un motor Zis 120 de 90 CP. Autobuzul putea transporta 60 de persoane, din care 28 ocupau loc pe scaune.

rocar m.t.d. m.t.d. (mao tze dun) este autobuz fabricat uzinele vulcan anii 1955-1956. caroseria din

40.6KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-1

TV-1 a intrat in productie din anul 1957, dispunea de un motor de 85 CP fiind asezat frontal si este construit pe sasiul camionului SR 101. Avea o capacitate de transport de 60 de persoane, din care 26 pe scaune.

rocar tv-1 tv-1 intrat productie din anul 1957, dispunea motor fiind asezat frontal este construit

33KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-2

TV-2 s-a produs in doua modele TV-2 U varianta urbana si TV-2 R varianta interurbana. Autobuzul era construit pe acelasi sasiu de camion SR-101 si avea o arhitectura mai moderna, iar motorul era dispus in spate. Primele modele din anul 1960 erau echipate cu motor de 95 CP, iar din 1962 cu motor SR-211 de 140 CP astfel marind viteza maxima de la 65 km/h la 80 km/h. Acest model s-a produs si ca troleibuz, sub numele de TV-2 E.

rocar tv-2 tv-2 s-a produs doua modele tv-2 varianta urbana tv-2 varianta autobuzul era construit

47.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-7

TV-7 erau modele interurbane de capacitate mica cu o lungime de 7 m destinate circulatiei de drumurile de munte, echipate cu motoare SR-211.

rocar tv-7 tv-7 erau modele capacitate mica lungime destinate drumurile munte, echipate motoare

87.4KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-20

TV-20 s-au produs din anul 1969 avand o capacitate de 90+2 pasageri si o arhitectura mai noua cu un grad de confort mai ridicat. Acesta a fost varianta inbunatatita a modelului TV-2, astfel producandu-se in doua modele : TV-20 U si TV-20-R. Ambele erau echipate cu motor SR-211de 149 CP. S-a produs si sub forma de troleibuz cu numele de TV-20 E.

rocar tv-20 tv-20 s-au produs din anul 1969 avand capacitate 90+2 pasageri mai noua grad confort mai

41.1KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-71

TV-71 este produs din anul 1967 si este un model TV-7 modernizat conform cerintelor vremii. Era echipat cu un motor SR-211 si o capacitate de 29 de locuri.

rocar tv-71 tv-71 este produs din anul 1967 este model tv-7 modernizat conform cerintelor vremii.

50KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Roman 112 U

Roman 112 U este un model de 12 m lungime, echipat cu un motor Diesel MAN D-2165 HM6U (6 cilindri in linie, 192 CP) amplasat intre axe sub podea, suspensie pneumatica, servodirectie hidraulica si sistem de franare hidropneumatic. Autobuzul are o capacitate de transport de 110 pasageri din care 25 pe scaune. S-a produs si ca troleibuz, cu numele de DAC 112 E.

rocar roman 112 uroman 112 este model lungime, echipat motor diesel man d-2165 hm6u cilindri linie,

24.1KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Roman 111 RD

Roman 111 RD este un model de 11 m lungime, echipat cu un motoarer Diesel MAN D-2165 (192 CP si 240 CP modelul TURBO) amplasat in spate. Are o capacitate de transport de 49+2 pasageri. Acesta se fabrica si in varianta ROMAN 111 RDT care avea diferite accesorii : aer conditionat, refrigerator, radie-casetofon, televizor, etc.

rocar roman 111 roman 111 este model lungime, echipat motoarer diesel man d-2165 (192 240 modelul

40.3KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Roman 109 RD

Roman 109 RD este un model de 9 m lungime echipat cu un motor Diesel Saviem 797-05 de 135 CP amplasat in consola spate. Are o capacitate de transport de 40+1 pasageri.

rocar roman 109 roman 109 este model lungime echipat motor diesel saviem 797-05 135 amplasat consola

29.8KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Roman A8

Roman A8 este realizat pe un Roman R 8135 echipat cu motor Saviem 797-05 (6 cilindri in linie, 5488 cmc, 135CP), cutie de viteze cu 5+1 trepte de viteza si tractiune 4X2. Are o capacitate de transport de 32 pasageri.

rocar roman roman este realizat roman 8135 echipat motor saviem 797-05 cilindri linie, 5488 cmc,

34.1KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
DAC 112 UDM

DAC 112 UDM este un autobuz ce are la baza modelul 112 UD. Acesta are o lungime de 11,4 m si o capacitate de transport de 100 de pasageri din care 24-28 pe scaune. Acesta a fost fabricat si ca troleibuz sub numele de DAC 112 EM, fiind echipat cu motor electric TN-76.

rocar dac 112 udm dac 112 udm este autobuz are baza modelul 112 ud. acesta are lungime 11,4

41.5KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
DAC 117 UD

DAC 117 UD este un autobuz articulat cu motoare MAN D-2156 de 192 CP si 240 CP. Acesta poate transporta 150 pasageri dintre care 34 pe scaune. Acesta a fost fabricat si ca troleibuz sub numele de DAC 117 E, fiind echipat cu motor electric TN-76.

rocar dac 117 dac 117 este autobuz articulat motoare man d-2156 192 240 cp. acesta poate transporta

40.9KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 109 RDM

Rocar 109 RDM (Montana) este modelul ROMAN 109 RD modificat prin scurtarea caroseriei cu 50 cm si echipat cu axa-fata rigida, in locul axei-fata independente, pentru a suporta mai bine suprasarcinile. Este echipat cu motoare diesel SAVIEM 797.05 de 135 CP si 798.05 de 154 CP. Are o capacitate de transport de 30 pasageri.

rocar rocar 109 rdmrocar 109 rdm (montana) este modelul roman 109 modificat prin scurtarea

41.3KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 108 RD

Rocar 108 RD (Satelit) ce era produs 4X2 sau 4X4, deriva din modelul DAC 109 RDM prin scurtarea caroseriei la 7800 mm. Acest autobuz poate urca pante pana la 45% si trece prin vaduri de 0,5 m adancime, iar motorul poate functiona la temperaturi de pana la -35°C. Are o capacitate de transport de 37 pasageri.

rocar rocar 108 rocar 108 (satelit) era produs 4x2 sau 4x4, deriva din modelul dac 109 rdm prin

46.3KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
ROCAR 111 RDT

ROCAR 111 RDT sunt autobuze pentru curse extraurbane echipate cu motoare MAN D2156 192 CP sau supralimentat de 256 CP. Are o capacitate de transport de 43 de pasageri.

rocar rocar 111 rdt rocar 111 rdt sunt autobuze pentru curse echipate motoare man d2156 192 sau 256

31.9KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
ROCAR 112 RDT-LD si ROCAR 112 RDT-M

  ROCAR 112 RDT-LD si ROCAR 112 RDT-M sunt autocare de turism, destinate transportului pe distante lungi, fiind echipate cu motoare MAN D2156 de 215 CP, D-2536 de 270 CP si 1240-V8-DTA cu 8 cilindri in V de 320 CP. Acestea pot fi echipate cu instalatie de aer conditionat, chiuveta, toaleta, etc.

rocar rocar 112 rdt-ld rocar 112 rdt-m   rocar 112 rdt-ld rocar 112 rdt-m sunt autocare turism,

46.5KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 111 UDF

Rocar 111 UDF (Urbis) de lungime 11 m este autobuz cu motor pozitionat in fata cu capacitate de transport de 104 pasageri din care 24 pe scaune si reprezinta varianta urbana si suburbana realizat exploatarii in conditii grele de transport.

rocar rocar 111 udf rocar 111 udf (urbis) lungime este autobuz motor pozitionat fata capacitate

33KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 109 UDF

Rocar 109 UDF este realizat in acelas scop ca si modelul ROCAR 111 UDF dar de o lungime de 9 m si cu o capacitate de trnsport de 70 de pasageri din care 48 pe scaune.

rocar rocar 109 udf rocar 109 udf este realizat acelas scop modelul rocar 111 udf dar lungime

37.8KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 212 E

  Rocar 212 E este un troleibuz ce este produs si in varianta articulata ROCAR 217 E, cu un motor electric TN 76 si TN 81.

rocar rocar 212   rocar 212 este troleibuz este produs varianta articulata rocar 217 motor

36.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 317 ET

Rocar 317 ET este un troleibuz asemanator modelului ROCAR 217 E, dar este inzestrat cu un echipament de economie a energiei electrice cu peste 30%.

rocar rocar 317 rocar 317 este troleibuz asemanator modelului rocar 217 dar este inzestrat

46.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 312 U

  Rocar 312 U si varianta troleibuz Rocar 312 E

rocar rocar 312   rocar 312 varianta troleibuz rocar 312

45.2KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 412

rocar rocar 412

41KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar DE SIMON

Rocar DE SIMON sunt autobuze, autocare şi troleibuze produse de Rocar Bucureşti, avānd la bază aceeasi caroserie construită sub licenţă De Simon (Italia).

rocar rocar simon rocar simon sunt autobuze, autocare şi troleibuze produse rocar avānd

34.5KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-4 si TV-5

TV-4 si TV-5 sunt autovehicule destinate transportului de pasageri si marfuri de mic tonaj fabricate din anul 1958. Avand la baza modelul IMS M-461 au fost realizate mai multe derivate : microbuze, camionete, furgonete, autosanitare, etc. Erau echipate cu motor IMS de 50 CP si viteza maxima de 80 km/h. Diferenta intre cele doua modele era reprezentata de tractiune, care la variantele TV-5 era 4X4.

rocar tv-4 tv-5 tv-4 tv-5 sunt destinate pasageri marfuri mic tonaj fabricate din anul 1958. avand

32.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-41 si TV-51

TV-41 si TV-51 s-au fabricat din anul 1964 si au fost echipate cu motor M-207 B de 70 CP si o viteza maxima de 100 km/h, iar modelul TV-51 avea tractiune integrala.

rocar tv-41 tv-51 tv-41 tv-51 s-au fabricat din anul 1964 fost echipate motor m-207 viteza maxima

42.8KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-12

TV-12 au fost fabricate din anul 1973 fiind echipate cu un motor pe benzina ARO L 125 de 80 CP.

rocar tv-12 tv-12 fost fabricate din anul 1973 fiind echipate motor benzina aro 125 cp.

13.7KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-14

TV-14 au fost urmasii lui TV-12 fiind echipate cu motoare Diesel D 127 si ARO L 127 ambele de 68 CP.

rocar tv-14 tv-14 fost urmasii lui tv-12 fiind echipate motoare diesel 127 aro 127 ambele cp.

34KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-15

  TV-15 intrat in productie din anul 1983 si erau derivatele modelelor TV-12 si TV-14 prin marirea sarcinei utile la 1500 kg si alte imbunatatiri, ca anvelope cu balonaj marit si confort sporit.

rocar tv-15   tv-15 intrat productie din anul 1983 erau derivatele modelelor tv-12 tv-14 prin

43.4KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
TV-35

TV-35 au intrat in productie din anul 1983, ca derivate ale modelelor TV-12 si TV-14, acestea fiind dotate cu roti jumelate la axa spate, marind sarcina utila la 1900 kg. Erau echipate cu motorul D 127 de 68 CP sau cu varianta acestuia, cu cursa pistonului marita, ce dezvolta o putere de 85 CP.

rocar tv-35tv-35 intrat productie din anul 1983, derivate ale modelelor tv-12 tv-14, acestea fiind

35.4KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 33

rocar rocar

36.9KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 37

rocar rocar

7.4KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 40

rocar rocar

36.4KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 106 R

Rocar 106 R echipat cu motorul D 127-115 avand tractiune 4X2 si o capacitate de transport de 18+1 pasageri.

rocar rocar 106 rocar 106 echipat motorul 127-115 avand tractiune 4x2 capacitate transport 18+1

48.9KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Gabriel.popa86
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 472
Rocar 207 T

rocar rocar 207

29.5KB


_______________________________________
Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la