ARO 10 Spartana
ARO 10 Spartana - automobil la care partea superioara a caroseriei este realizata sub forma de prelata. Prin demontarea acesteia rezulta un automobil destinat recreerii si vacantelor în aer liber.
21.11.2012
36.3KB
Treapta 6 e binevenita la drumurile extraurbane
14.12.2012
27.2KB
Dac 887 R (pod mobil pe autosasiu)
Dac 8.120 FPEG echipat cu motor diesel de 120 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 8000 kg.
21.11.2012
30.9KB
Telemac HT-125 este o macara realizata de societatea UBEMAR SA si este echipata cu motor de 68CP, EURO 3, tractiune 4X4 si o viteza maxima de 20 km/h. Sarcina maxima la raza de 3m este de 12.5 tone si o inaltime maxima la carlig de 13,3 metri.
21.11.2012
50.4KB
Rocar 106 R
Rocar 106 R echipat cu motorul D 127-115 avand tractiune 4X2 si o capacitate de transport de 18+1 pasageri.
21.11.2012
48.9KB
.
16.07.2013
41KB
Roman 22.410 DFA (Autosasiu cisterna de alimentare cu apa 10.000 litri) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11976 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanica, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
21.11.2012
21.6KB
DAC 18.250 FL echipat cu motor International Nvistar EURO 2, cutie de viteze tip EATON, tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
21.11.2012
53.2KB
Roman 87.924 MFAEG (Autospeciala echipata cu utilaj TDM 160 pentru interventie la sonde) echipat cu doua motoare CATERPILLAR EURO 2, tractiune 14X14 si sarcina utila de 87000 kg.
21.11.2012
49.3KB
Roman R 19256 DF echipat cu un motor 256CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg
21.11.2012
38.8KB
ARO 11.9
ARO 11.9 - automobil mixt, 4 usi, 5 locuri si pick-up (bena).
21.11.2012
32.2KB
Dac 33.310 DFA echipat cu un motor de 310CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 33000 kg.
21.11.2012
24.6KB
1923 Mercedes 6/25 CP
22.11.2012
31.6KB
UTB U-523 echipat cu motor UTB 2302.053 (diesel, 3 cilindrii, 2820 cmc, 52 CP), cutie de viteze (sincronizata, cu reductor planetar, 12+3 trepte de viteză), tractiune 2X4 sau 4X4.
UTB U-530 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 53 CP), o cutie de viteze cu 12+3 trepte de viteza, tractiune 4X2 sau 4X4 in functie de model.
UTB U-540
UTB U-550 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 52/55 CP), o cutie de viteze cu 12+3 trepte de viteza, tractiune 4X2 sau 4X4 in functie de model.
21.11.2012
53.4KB
Pufu meu
20.11.2012
32KB
ARO 350 BC (Bena Coborata) - realizata pe un sasiu, cu ampatamentul de 3500 mm de constructie dreapta, si e joasa comparativ cu ARO 330 serie.
ARO 35S (Ambulanta) - ambulanta cu un autosasiu cu ampatamentul de 3500 mm, si cu o caroserie tip furgon special amenajat pentru aparatura medicala si pentru interventii rapide în caz de accidente si catastrofe naturale.
ARO 35M (Automagazin) - realizat prin montarea pe un autosasiu cu ampatamentul de 3500 mm a unui furgon special amenajat ca magazin destinat pentru desfacerea diferitelor marfuri in zone comerciale si in zone accesibile cu dificultate.
ARO 33N (Platforma de lucru la înaltime) - autoutilitara dotata cu o platforma de lucru la înaltime, destinata activitatilor de întretinere a retelelor electrice de distributie, iluminat stradal, etc. S-au montat doua tipuri de instalatii: - pe un autosasiu cu ampatamentul de 3350 mm s-a montat o instalatie tip INREKA M 1407-2, import Cehia;- pe un autosasiu cu ampatamentul de 3500 mm s-a montat o instalatie mai usoara tip RAM Italia.
21.11.2012
27.2KB
UTB S-400
UTB S-445
UTB S-530
UTB S-550
UTB S-640
UTB S-650
UTB S-651 echipat cu un motor diesel D-104 B (4 cilindrii, 65 CP), o cutie de viteze cu 4+4 trepte de viteza.
UTB SM-800
UTB S-1300
UTB S-1500 echipat cu un motor diesel D-105 (4 cilindrii, 13660cmc, 150 CP), o cutie de viteze cu 5+4 trepte de viteza.
UTB S-1801 echipat cu un motor diesel D-128.107 (6 cilindrii, 10350cmc, 180 CP), o cutie de viteze cu 3+3 trepte de viteza.
21.11.2012
51.1KB
Oltcit Special
Oltcit Special este echipat cu motorul de Visa şi LMA, de 652 cmc, o cutie cu rapoarte foarte scurte, aprindere electronica integrala si o viteza maxima de 125 km/h.
21.11.2012
7.3KB
Dac 26.230 DFA (Camion pentru transport) echipat cu motor de 230 CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.2012
35KB
Inainte
21.11.2012
49.4KB
Contact Robert Adam
Site :
YM: badboy_robert2000
YMAIL badboy_robert2000@yahoo.com
Tel: 0744866516
02.12.2012
19.3KB
În 1886, Karl Benz a inventat primul automobil, acesta devenind cel mai important inginer din istorie. În 1883, Benz înfiinţase Benz & Co. Rheinische Gasmotoren-Fabrik, care a fuzionat cu Daimler-Motoren-Gesellschaft în 1926, pentru a constitui Daimler-Benz AG.
22.11.2012
3.2KB
Pufu meu
20.11.2012
32.1KB
Dacia 1100 a fost primul model produs de producătorul român de automobile Dacia S.A.. Modelul a fost comercializat între anii 1968 şi 1971 şi a fost un model intermediar până la intrarea în producţie a modelului 1300. În realitate, Dacia 1100 era un Renault 8.
Acesta era o berlină cu tracţiune şi motor pe spate cu patru cilindrii de 1100 cmc, 46 cp si o viteza maxima de 133 km/h si consumul de 6,8 l/100 km. Conform contractului, Renault furniza toate părţile componente ale modelului, urmând ca cei de la Dacia să le asambleze.
Dacia 1100 S (Sport), era modelul Dacia 1100 cu 2 perechi de faruri, un motor mai puternic de 65 CP, pneuri late, folosite de poliţie şi în raliuri si o viteza maxima de 145 km/h.
21.11.2012
45.7KB
El Car
El Car a fost infiintata in anul 1991 debutand cu productia de remorci. Din septembrie 2003 s-a demarat constructia primului autobuz cu caroserie autoportanta din România, realizat cu capital integrat privat, denumit IGERO. El Car Igero Urban este echipat cu un motor Diesel EURO 3 model MAN D0834 LOH 02 (6 cilindri, 4580 cmc, 170 CP, EURO 3), cutie de viteze ZF 6S 890 (mecanică, sincronizata cu 6+1 trepte de viteză) si o capacitate de 21 de persoane pe scaune.
El Car Igero Interurban este echipat cu motor MAN D0834 LOH 02 (diesel, 4 cilindrii in linie, 4850 cmc, 170 CP, EURO 3), cutie de viteze ZF 6S-890 (mecanică, sincronizata cu 6+1 trepte de viteză) si o capacitate de transport de 31 de persoane pe scaune.
El Car Igero Touring este varianta superioara a lui IGERO Interurban. Autobuz de lux destinat transportului de persoane pe distante lungi. El Car Igero Family este varianta romaneasca a caselor mobile americane, perfect adaptat pentru a parcurge in confort si siguranta distante lungi, scutind calatorii de grija gasirii unui loc de cazare. IGERO Family va fi dotat cu grup sanitar, bucatarie, locuri pentru odihna si pentru luat masa, fiind ideal pentru excursia a doua familii sau pentru petreceri in miscare. Acest autovehicul este realizat la comanda. El Car Igero Forester este destinat Institutiilor de Stat - Armata, Pompierii, Salvarea, etc. Autobuzul va fi reproiectat tinind cont de cerintele speciale – poate contine paturi de campanie sau aparatura medicala de urgenta, poate avea podea blindata, panouri de protectie pe laterale si geamuri antiglont, poate transporta trupe sau oficiali militari, sau poate raspunde solicitarilor de transport de urgenta pe drumuri greu accesibile – va fi un vehicul utilitar, ale carui caracteristici tehnice vor fi gandite in asa fel incat sa corespunda utilizarii in cele mai grele conditii. El Car Igero Maxi este echipat cu motor MAN de 280 CP, Euro 4, cutie de viteze ZF si o capacitate de transport de 80 de persoane (26 pe scaune).
21.11.2012
44.5KB
Roman 19.256 DFAR (Autoremorcher)
21.11.2012
29.2KB
Un alt tip pe care il mentin in viata un camion SR 114
21.12.2012
34.4KB
AB 55 este o autobasculanta de 55 tone cu sasiu rigid dispune de un motor in 4 timpi, racire cu apa, cu 6 cilindri in V la 90 de grade, cu o putere de 450kW (615CP), la 2300 rot/min.
AB 60 este echipata cu motor electric cu 6 cilindri in linie de 675 CP o sarcina utila de 60 tone si o masa totala admisa 101300 kg. Transmisie: convertizor de cuplu licenta Clark, cutie de viteze cu schimbare sub sarcina, licenta Clark, cu 4 viteze inainte si 4 viteze inapoi. Directia si bascularea: au in componenta o pompa cu pistonase axiale; amplificator, supapa de prioritate si modul avarie tip Danfoss; 2 cilindrii de directie, 2 de basculare, distribuitor cu sesizare suprasarcina; maneta speciala pentru scuturarea benei in timpul bascularii.
AB 100 este un autotren de 100 tone pentru transportul carbunelui. Camionul dispune de un motor diesel capabil sa realizeze 650CP la 2200 rotatii pe minut, si de o actionare diesel-hidraulica de conceptie moderna si eficienta ridicata. Capacitatea sa de incarcare in remorca basculanta cu un volum de 111 metri cubi este de pana la 100 de tone. Acesta are o lungime de 18 metri si greutate totala de peste 170 de tone, iar consumul este de 42 litri de motorina la ora de functionare.
DM-550 este un buldozer pe senile cu un motor de 550CP. Acesta are o latime de 3,35 m, o greutate de 70 tone si o viteza de 25km/h si lama o latime de 5,40 m.
DAC-615 - incarcator frontal
DAC 46-30 este o autobasculanta de 30 tone echipata cu doua motoare diesel de 135 CP.
DAC 36.365 DRK este o autobasculanta de 30 tone echipata cu doua motoare diesel ca si modelul DAC 46-30. Au fost produse doar 20 de bucati pentru export.
DAC 48-36 sau AB T 27 este o autobasculanta de 27 tone echipata cu un motor V8 de 360 CP.
DAC 90-610 este o autobasculanta de 50 tone echipata cu un motor diesel-electric Mercedes-Benz V6 de 615 CP.
DAC 80-57 este o autobasculanta de 50 tone.
DAC 180-100 este o autobasculanta de 100 tone echipata cu un motor Diesel de 1000 CP. Caracteristica acestui model este ca are o lăţime totală neobişnuit de mare, care permite un centru de greutate mai mică a întregii structuri.
DAC 100 E sau AB 110 este o autobasculanta de 110 tone.
DAC 120 E este o autobasculanta de 120 tone echipata cu un motor Diesel de 1200 CP.
DAC 120 DE este o autobasculanta de 120 tone cu diametrul roţilor de 3,2 metri ce cântărea 90 tone cu bena goală şi a cărui înălţime este de 5,4 metri. Aceasta dispunea de o propulsie electrică dezvoltată la Electroputere Craiova având amplasate în roţile de pe puntea spate două motoare electrice ce dezvoltau 520 de cai putere fiecare, care îi permiteau camionului o viteza maxima de 70 km/oră gol şi 55 km/oră încărcat. Servodirecţia, servofrâna hidraulică, aerul condiţionat şi scaunul cu amortizor care echipau supercamionul erau importate din Occident.
21.11.2012
60.5KB
Roman 19.215 DFAR echipat cu un motor de 215CP, tractiune 6X6 si o sarcina utila de 19000 kg.
21.11.2012
40.7KB
...
21.11.2012
53.1KB
1886 Patentul Benz
22.11.2012
40.5KB
Confectionez orice piesa de caroserie din fibra de sticla pentru orice marca capote , aripi , usi haioane etc
01.12.2012
26.7KB
Roman Diesel 8135 F
20.11.2012
36.8KB
ARO 10.3
ARO 10.3 - automobil transport persoane si marfa, 2 locuri.
21.11.2012
55.1KB
Roman 26.410 DFS (Autotractor) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
21.11.2012
52.6KB
...
30.12.2012
38.9KB
S.C. Uzina Automecanica Moreni S.A. face parte din C.N. Romarm S.A. Bucuresti. Este o societate pe actiuni cu capital integral de stat si a fost fondata in toamna anului 1968, avand ca obiect de activitate fabricarea de vehicule blindate pe roti.
Din 1990 s-a diversificat aria de productie, pe langa vehiculele blindate pe roti s-a trecut si la construirea, modernizarea, separarea, vanzarea, cercetarea unei game diverse de tehnica militara si produse comerciale (camioane, vehicule tot-teren, etc.). TAB 4X4 (Transportor Amfibiu Blindat), este echipat cu motor diesel, atingand o viteza de 80 de km/h pe uscat si 9 km/h pe apa si este echipat cu doua mitraliere jumelate tip KPVT 14,5 mm si PKT 7,62 mm. Acesta are o masa proprie de 9000 kg si poate transporta un echipaj de 7 membri.
TAB 6X6 este echipat cu motor diesel, atingand o viteza de 95 de km/h pe uscat si 9 km/h pe apa si este echipat cu doua mitraliere jumelate tip KPVT 14,5 mm si PKT 7,62 mm. Acesta are o masa proprie de 11580 kg si poate transporta un echipaj de 13 membri.
TAB 8X8 ZIMBRU este echipat cu motor diesel, atingand o viteza de 80 de km/h pe uscat si 9 km/h pe apa si este echipat cu doua mitraliere jumelate tip KPVT 14,5 mm si PKT 7,62 mm. Acesta are o masa proprie de 13000 kg si poate transporta un echipaj de 10 membri.
AM 100 este un autovehicul blindat pentru interventie antiterorista este echipat cu motor diesel, atingand o viteza de 100 de km/h si este echipat mitraliera tip PKMS 7,62 mm. Acesta are o masa proprie de 3320 kg si poate transporta un echipaj de 6 membri.
AM 443 T este un autocamion usor de teren echipat cu motor diesel, atingand o viteza de 100 de km/h cu masa proprie de 6000 kg.
AM 443 TDM
AM 445 TDM
AM 668 T
AIP este o autospeciala pentru interventie pirotehnica ce poate atinge o viteza maxima de 100 km/h si poate transporta un echipaj de 5 membri.
AM 4 este un autovehicul de transport rapid pentru unitati de interventie
AM 7 este o autospeciala de transport si interventie cu capacitate marita ce poate atinge o viteza maxima de 80 km/h cu 14 locuri si o masa proprie de 6000 kg.
AM 7.0 M este o autospeciala de transport si interventie echipata cu un motor MAN (280 CP, EURO 5), cutie de viteze Allison, o viteza maxima de 110 km/h cu 14 locuri si o masa totala de 9900 kg.
SAUR-1 este un autovehicul de transport amfibiu blindat cu tractiune 8X8, echipat cu un motor Diesel Cummins de 275 CP, tip EURO 3. Viteza maxima pe uscat este de 100 km/h si pe apa de 10 km/h. Este echipat cu tureta de calibru 7,62 mm si lansator de fumigene.
SAUR-2
21.11.2012
39.9KB
ARO 338 TC
ARO 338 TC (Transport copii) - automobile destinate transportului de scolari în/din zonele cu drumuri greu accesibile.