Colectia de poze driverclub.3xforum.ro
Total 414 poze.

Inapoi

 
dac 16.300 fls echipat cu motor steyr, tractiune 4x2. romanDac 16.300 FLS (Autotractor) echipat cu motor STEYR, tractiune 4X2.
21.11.201252.9KB
trio 003 este un prototip realizat de studentii de la Trio 003 este un prototip realizat de studentii de la Universitatea "Ovidius" din Constanta si este un automobil cu trei locuri, o lungime de 2,5 metri si care poate functiona cu trei tipuri de carburanti: alcool (tuică), benzina si gaz. Consumul este in jurul valorii de 5 litri de benzina la suta de kilometri, 6 litri la suta, dacă se foloseste alcool si 5 la suta pentru gaz. Modelul dispune de un motor in 3 cilindrii racit cu apa de 35 CP si poate atinge o viteza de 120 km/h la motorizarea pe benzina si 60 km/h la motorizarea cu alcool.
21.11.201262.6KB
rocar - de autobuze a inceput in anul 1956, prin fabricarea primului autobuz de tip « m.t.d. »,Rocar - Constructia de autobuze a inceput in anul 1956, prin fabricarea primului autobuz de tip « M.T.D. », acesta fabricandu-se in serie din anul 1955 la uzina « Vulcan » din Bucuresti. Autobuzul era carosat pe sasiul camionului SR 101 si avea o capacitate medie de transport de 60 pasageri. In 1957, fabrica si-a extins gama cu : trolee, microbuze, ambulante, camioane mici, toate concepute de companie. Primele automobile s-au denumit T.V. (Tudor Vladimirescu), iar mai apoi a luat numele de Rocar (Romanian Car). Primele autobuze mici au folosit sasiul si motorul modelului Aro M-461. In 1962, aceste autobuze au fost echipate cu motoare de 70 CP. Doi ani mai tarziu, modelele TV-41 si TV-51 au fost lansate. Acestea dispuneau de o noua caroserie si diferite imbunatatiri tehnice. Incepand cu anul 1973 toate modelele TV au fost echipate cu motoare diesel D 127, folosite de asemenea la modelele Aro. In anii 1972 a fost produsa o gama de autobuze ce se bazau pe modelele MAN, aceste autobuze fiind dezvoltate in anii urmatori prin extinderea gamei de automobile de transport in comun. In anul 1958 la uzina Tudor Vladimirescu a inceput productia de autovehicule TV-4 si TV-5 destinat transportului de pasageri si marfuri de mic tonaj. Avand la baza modelul IMS M-461 au fost realizate mai multe derivate : microbuze, camionete, furgonete, autosanitare, etc. Autoutilitarele erau echipate cu motor IMS de 50 CP si viteza maxima de 80 km/h, iar din anul 1964 au fost echipate cu motor M-207 B de 70 CP si o viteza maxima de 100 km/h si eru denumite TV-41 respectiv TV-51. In anul 1973 a inceput fabricarea seriei TV-12 cu motor ARO L 125 de 80 CP si TV-14 cu motor Diesel D 127 si ARO L 127 ambele de 68 CP. TV-15 au intrat in productie din anul 1983 si erau derivatele modelelor TV-12 si TV-14 prin marirea sarcinei utile la 1500 kg tot in acea perioada au intrat productie modelele TV-35, Acestea sunt dotate cu roti jumelate la axa spate, marind sarcina utila la 1900 kg. Autoutilitarele TV au fost exportate in unele tari sub denumirea de TV TUDOR, deasemenea au fost produse si in Portugalia sub denumirea Tagus si in Italia sub numele de TV Ciemme.
21.11.20123.7KB
i30 cateva lucrari de ale melei30
22.11.201236KB
Inapoi