TV-35
TV-35 au intrat in productie din anul 1983, ca derivate ale modelelor TV-12 si TV-14, acestea fiind dotate cu roti jumelate la axa spate, marind sarcina utila la 1900 kg. Erau echipate cu motorul D 127 de 68 CP sau cu varianta acestuia, cu cursa pistonului marita, ce dezvolta o putere de 85 CP.
21.11.2012
35.4KB
Camion SR 132 restaurat, proprietate personala.
21.12.2012
44.7KB
S.C. Semanatoarea S.A. a luat fiinta in anul 1949 din fosta intreprindere FICHET. In perioada ulterioara a intreprinderii SEMANATOAREA se disting 5 perioade importante:
- 1949 – 1955 - Perioada semanatorilor si seceratorilor tractate: semanatori pentru paioase pe 24 randuri, semanatori pentru porumb pe 2 randuri, seceratori-legatori pentru paioase.
- 1956 – 1968 - Perioada combinelor tractate si a semanatorilor de precizie: combine tractate pentru cereale paioase si stiuleti nedepanusati CT2; CT2RP, semanatori de precizie pentru plante prasitoare, alte masini agricole.
- 1969 – 1980 - Perioada combinelor autopropulsate pentru recoltat cereale: combina autopropulsata C12 (licenta LAVERDA), variante derivate din C12, combina autopropulsata pentru pante CP12, combina autopropulsata pentru recoltat stiuleti depanusati CARP 4.
- 1981 – 1988 - Perioada combinelor autopropulsate modernizate in gama extinsa: combine autopropulsate de recoltat cereale paioase, combina autopropulsata pentru recoltarea integrala a porumbului, instalatie de irigare prin aspersiune IATF – 300, batoza de cereale paioase B90, masina de treierat fasole MTF14.
- Dupa 1989 - Perioada gamei extinse de masini agricole: gama de combine autopropulsate de recoltat cereale derivate din C12M (licenta LAVERDA): SEMA 140M, SEMA 12M, SEMA 80, gama de combine autopropulsate de recoltat cereale, echipamente specializate pentru recoltat floarea soarelui si porumb, semanatori modernizate, cositori pentru furaje, utilaje agricole pentru uz gospodaresc si noua gama de combine autopropulsate de recoltat cereale Dropia si Gloria. Gloria C12 este o combina autopropulsata ce a intrat in productie din anul 1969. Modelul Gloria CP12 este varianta de combina autopropulsata pentru pante derivat din C12.
Gloria CARP 4 este o combina autopropulsata pentru recoltat stiuleti depanusati produsa din anul 1969.
Gloria KS6 este o combina autopropulsata pentru recoltat sfecla.
Gloria C80 si Gloria C70 combine autopropulsate modernizate pentru recoltat cereale paioase de capacitate mica produse din anul 1981.
Gloria C12M combina autopropulsata modernizata pentru recoltat cereale paioase de capacitate medie produsa din anul 1981.
Gloria C14U si Gloria C14M combine autopropulsate modernizate pentru recoltat cereale paioase de capacitate mare produse din anul 1981.
Gloria 6CP combina autopropulsata modernizata pentru recoltarea integrala a porumbului produsa din anul 1981.
SEMA 140M, SEMA 12M, SEMA 80, SEMA 110 si SEMA 140 sunt combine autopropulsate de recoltat cereale derivate din C12M de diferite capacitati.
Dropia 1120 si Dropia 1430 sunt combine autopropulsate echipate cu motor PERKINS – 1106C-E60TA de 176 CP (129,5 Kw) si transmisie mecanica de 3+1 viteze cu variator tractiune comandat hidraulic. Acestea au in dotarea standard heder H420 (4,2m) pentru Dropia 1120, respectiv H480 (4,8m) pentru Dropia 1430.
Gloria 1120 si Gloria 1420 sunt combine autopropulsate echipate cu motor PERKINS – 1106C-E60TA de 176 CP (129,5 Kw) si transmisie hidrostatica de 3+3 viteze. Acestea au in dotarea standard heder H420 (4,2m) pentru Gloria 1120, respectiv H480 (4,8m) pentru Gloria 1430 si actionare hidraulica a rabatorului pentru ambele modele.
21.11.2012
58.3KB
Dac 26.425 DFS (Autosasiu pentru cisterna) echipat cu motor CATERPILLAR de 425 CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.2012
45.1KB
...
21.11.2012
48.6KB
1894 Velocipedul mototorizat Benz
22.11.2012
44.2KB
Roman Diesel 8135 FK
20.11.2012
46.1KB
ARO 10.4
ARO 10.4 - automobil transport persoane, 5 locuri.
21.11.2012
35.8KB
Dupa
21.11.2012
43.3KB
:hi:
02.12.2012
11.8KB
Roman Diesel 8135 FS
20.11.2012
51.3KB
Dacia 1300 a intrat în producţie în august 1969, având la bază modelul Renault 12. La acea vreme modelul avea un aspect modern şi economic. Iniţial, modelul dispunea de o singură caroserie (berlină/sedan) cu 4 uşi şi 5 locuri. Blocul motopropulsor avea capacitatea cilindrică de 1,289 cmc ce dezvolta 54 cp, o viteză maximă de 144 km/h şi consumul de 9,4 l/100 km.
În 1970 sunt lansate trei variante de echipare pentru modelul 1300: Standard, Super şi 1301 (model destinat numai membrilor Partidului Comunist Român). În 1973, începe producţia modelelor Break, iar în 1975 este lansat autoutilitara Dacia 1302. Dacia 1302 se deosebea de 1300 numai prin suspensia spate şi putea suporta o sarcină maximă de 500 kg. Între 1975 - 1985, au fost exportate 1500 de autoutilitare, cele mai multe ajungând în Argentina.
21.11.2012
68.6KB
COMPANIA INDUSTRIALA GRIVITA SA Bucuresti este una din principalele firme romanesti in domeniul reparatiilor auto, fabricatiei de autobuze destinate transportului urban, interurban si turistic, fabricatiei de piese schimb auto, piese schimb tramvai si boghiuri tramvai, fabricatiei si reparatiei drezinelor de cale ferata, cat si confectionarii de remorci auto de mica capacitate.
În 1997 începe construcţia primului autobuz tip GRIVBUZ, care a fost doar începutul unei serii de alte modele destinate transportului urban, interurban şi turistic.
Grivbuz 7U este autobuz urbana si este echipat cu motor Roman, o capacitate de transport de 20 + 1 de persoane pe scaune si sasiu echipat de ROMAN Braşov.
Grivbuz G12 este produs atat in varianta interurbana (G12I-M280) cat si turistica (G12T-M280) si este echipat cu motor MAN D0836 LOH 02 (diesel, 4 cilindrii in linie, 280 CP, EURO 3), o capacitate de transport de 47 + 1 de persoane pe scaune si sasiu echipat de ROMAN Braşov. Varianta turistica (G12T-PVI 265) fiind echipata cu motor RENAULT DC16 AC J01-265 cv EURO 3 de 265CP, o capacitate de transport de 47 + 1 de persoane pe scaune si sasiu echipat de PVI Franţa.
21.11.2012
36.2KB
Roman 26.380 DFAR (Autoremorcher) echipat cu motor RENAULT de 380 CP EURO 4, tractiune 6X6.
21.11.2012
28.8KB
Pufu meu
20.11.2012
67KB
ARO 429 TC / TP
ARO 429 TC (Transport Copii) - automobile destinate transportului de scolari cu caroserie tip furgon.
ARO 429 TP (Transport Persoane) - automobil pentru transport urban în regim de maxi taxi. ARO 429 TP este realizat pe un sasiu cu ampatament 4200 mm si caroserie tip furgon pentru transport persoane.
21.11.2012
31.4KB
UTB TIH-445DH (tractor multifunctional) echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 45 CP), tractiune 4X2.
UTB CGA (agregat autotpropulsat pentru cosit si greblat) este destinat cositului, ravasitului si stransului in brazda continua a fanului de pe fanetele situate pe pande pana la 30 de grade.
UTB A-1800 A (tractor agricol) echipat cu un motor diesel D-128.107 (6 cilindrii, 10350cmc, 180 CP).
UTB A-3602 L echipat cu un motor diesel (360 CP), o cutie de viteze cu 8+4 trepte de viteza.
UTB A-3603 IF echipat cu un motor diesel (360 CP), o cutie de viteze cu 4+4 trepte de viteza.
21.11.2012
68.9KB
Oltcit Club 11
Oltcit Club 11 este echipat cu un motor cu cilindri opusi (boxer) racit cu aer printr-o termosuflanta. Motorul de 1129 cmc şi o cutie în 4 trepte cu o viteza maxima de 150 km/h.
S-a produs in mai multe versiuni : 11 R, 11 RL, 11 RM, 11 RT. Diferenta dintre R si RL sunt dotarile, spoilere, bandouri laterale, tapiterie pe stalpii interiori, centuri de siguranta pretensionate, etc. Modelul RM prezinta discuri de Dacie si pe spate discuri de Oltcit, iar modelul RT prezinta discuri de Dacie pe fata, si tamburi de Dacie pe spate. Modelele RM si RT au roti de Dacie si frana de mana este pe spate, la celelalte modele este pe fata.
21.11.2012
43.3KB
Dac 32.320 DFA echipat cu un motor de 320CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 32000 kg.
21.11.2012
34.8KB
Dac 32.360 DFAS echipat cu un motor de 360CP, tractiune 6X6 si sarcina utila de 32000 kg.
21.11.2012
49.8KB
Dongfeng-Roman - autobuz Diesel pentru transport persoane in China.
21.11.2012
32.4KB
1928 Mercedes - Benz SSK
22.11.2012
22.4KB
ARO 10.2
ARO 10.2 - automobil mixt, 2 locuri si pick-up.
21.11.2012
24.5KB
UTB U-400 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 40 CP).
UTB U-445 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 44 CP), o cutie de viteze cu 12+3 trepte de viteza, tractiune 4X2 sau 4X4 in functie de model.
UTB U-453 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 45 CP)
UTB U-483 echipat cu motor UTB 2302.054(diesel, 3 cilindrii, 2820 cmc, 47 CP), cutie de viteze (sincronizata, cu reductor planetar, 12+3 trepte de viteză), tractiune 2X4 sau 4X4.
UTB U-484 echipat cu motor UTB 2302.054 (diesel, 3 cilindrii, 2820 cmc, 48 CP), cutie de viteze (sincronizata, cu 2 reductoare planetare, 12+3 trepte de viteză), tractiune 4X4.
21.11.2012
51.8KB
Dac 443 T
21.11.2012
41.1KB
Roman 18.280 FL (Autosasiu pentru platforma furgon) echipat cu motor MAN D 0836 LF 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 280 CP, EURO 3), cutie de viteze tip EATON FS 8309 A (mecanică, sincronizată cu 9+1 trepte de viteză), tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
21.11.2012
40.8KB
Roman 72.600 MFEG (Autospeciala echipata cu utilaj TD 125 pentru interventie la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR 3306 BDITA (diesel, 6 cilindrii in linie, 10500 cmc, 300 CP, EURO 1), cutie de viteze tip ALLISON CLBT 754 (automata, cu 5+1 trepte de viteză), tractiune 12X8 si sarcina utila de 72000 kg.
21.11.2012
38.9KB
Dac 7.110 F echipat cu un motor de 110CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 7000 kg
21.11.2012
43.6KB
ARO 11.4
ARO 11.4 - automobil mixt transport persoane si marfa.Din automobilul ARO 11.4, 4 usi – 5 locuri, prin montarea unui gratar în spatele banchetei spate s-a realizat un automobil „multiusage”, ce se încadreaza în categoria automobilelor mixte. Motorizare RENAULT DIESEL EURO III.
21.11.2012
34.1KB
Roman R R 10215 FA echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 4X4 si sarcina utila de 10000 kg.
Roman R 12215 DF echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg.
21.11.2012
24.6KB
ARO Super 10
ARO Super 10 sunt automobile realizate cu caroserii din gama ARO 10 adaptate si montate pe sasiuri si mecanica de ARO 24.
21.11.2012
24.3KB
pai uite de ex un motor de saviem e 18 mil cu tot cu cutie mai puternic decat ala de tractor iti zic eu ca iesi de 1000 de ori mai ieftin :wink2: + ca ala care cere peste un miliard ori e cretin ori nu stie ce vrea ai link mai sus de p mobile cu preturi modice 8000 5000 11000 euro si inca ceva sa nu te incante ca e vopsita ca e de fatada . boala este sub vopsea ... un asemenea utilaj trebuie sablat inainte de vopsire iar dupa sablare zincat :nebun:
14.12.2012
42KB
DAC 6610 T echipat cu un motor MAN D2156-U-12N (diesel, 12 cilindri in U, 410CP), cutie de viteze 9S-125 PDLI cu 9 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 10000 kg.
21.11.2012
36.4KB
Autovehicul multifunctional 35.34 FAEK este echipat cu motor Perkins 403 C-15 de (diesel, 3 cilindrii in linie, 34CP), cutie de viteze 5+1, tractiune 4x4.
21.11.2012
32.4KB
Rocar 207 T
21.11.2012
29.5KB
sasiu bun neobosit dar putin ruginit.... zincare il asteapta
16.07.2013
54.7KB
Roman Diesel 8135 F
20.11.2012
42.1KB
> neo a scris:
> km reali testati cu delphi si verificat celula computer de bord sa nu fie stearsa
25.11.2012
37.1KB
Produsul final
22.11.2012
31.7KB
Dac 11.154 DFAE echipat cu un motor Saviem 798-05 (diesel, 6 cilindri in linie 5491 cmc, 154CP), tractiune 4X4, viteza maxima de 88 km/h ), cutie de viteze AK5-45 cu 5+1 trepte de viteza, si sarcina utila de 11000 kg.
Dac 12.135 DFAE echipat cu un motor Saviem 797-05 (diesel, 6 cilindri in linie, 135CP), tractiune 6X6, viteza maxima de 90 km/h si sarcina utila de 10000 kg.
Dac 12.215 pentru transport salupa blindata ST 140, folosita pentru manevrarea pontoanelor si o capacitate de transport de 20 de soldati.