Colectia de poze driverclub.3xforum.ro
Total 414 poze.

InapoiInainte

 
roman 26.265 df (autosasiu pentru cisterna) echipat cu motor de 265 cp si sarcina utila de 26000 kg.Roman 26.265 DF (Autosasiu pentru cisterna) echipat cu motor de 265 CP si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.201221.1KB
masina implicata in incident  :xMasina implicata in incident :x
21.11.201245.8KB
roman diesel 8135 fk pasiune si visRoman Diesel 8135 FK
20.11.201248.8KB
scut o bucata orice piesa de caroserie din fibra de sticlaScut o bucata
01.12.201213.3KB

 
cu gottlieb daimler, wilhelm maybach a construit primul motor pe cu cu carburator cu flotor şiÎmpreună cu Gottlieb Daimler, Wilhelm Maybach a construit primul motor pe benzină cu turaţie înaltă cu carburator cu flotor şi sistem de aprindere prin tub incandescent. Împreună cu Karl Benz şi Gottlieb Daimler, acesta se numără de asemenea printre pionierii istoriei economice şi a contribuit semnificativ la succesul companiei.
22.11.20123.3KB
roman 16.280 faeg (camion pentru transport) echipat cu motor man 0836 (6 cilindrii in linie, 6870Roman 16.280 FAEG (Camion pentru transport) echipat cu motor MAN 0836 (6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 280 CP, EURO 4), cutie de viteze tip ZF9S1310 (mecanică, sincronizata cu 9+1 trepte de viteză), tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
21.11.201232.3KB
uzina tractorul a fost o companie în de tractoare. în 1925 ca de avioane (iar după venirea înUzina Tractorul Braşov a fost o companie braşoveană specializată în producţia de tractoare. Înfiinţată în 1925 ca fabrică de avioane (IAR Braşov), după venirea în 1946 a autorităţilor ruse la Braşov care au confiscat o mare parte din utilaje în contul despăgubirilor de război, producţia a fost orientată spre fabricarea de tractoare. Primul model scos pe piaţă a fost IAR 22. În 1948 fabrica devine Uzina Tractorul Braşov şi, cu începere din 1960, apar pe piaţă primele modele de concepţie integral românească, alături de cele cu motor Fiat. După 1990, Tractorul a intrat într-un lent proces de privatizare, care aproape că i-a secătuit resursele. Nu de puţine ori, angajaţii uzinei au ieşit în stradă pentru a-şi exprima nemulţumirea faţă de tergiversările guvernanţilor. În anul 2004 societatea a fost la un pas de privatizare, cumpărătorul fiind fabrica de tractoare din Italia Landini dar din cauza neînţelegerilor cu autorităţile locale şi din cauza alegerilor de atunci privatizarea nu a mai avut loc. Cu toate acestea, uzina şi-a continuat producţia, din 2004 trecând la fabricarea tractoarelor din gama „4”. În 2007 uzina a fost închisă, intrând în lichidare. Pe data de 5 iulie 2007, în cadrul unei licitaţii, platforma Tractorul U.T.B. a fost cumpărată de către societatea imobiliară S.C. Flavus Invest S.R.L. din Bucureşti.
21.11.20124KB
mat craiova a inceput in anul 1878, intr-un atelier de fabricat si reparat masini agricole,MAT Craiova a inceput in anul 1878, intr-un atelier de fabricat si reparat masini agricole, sucursala a firmei Clayton-Shussliworth din Anglia. Cincisprezece ani mai tarziu avea loc asocierea cu Richard Graepel, companie austro-ungara, iar in anul 1910 incepea construirea de noi hale industriale si ateliere mai performante. Perioada 1878 – 1939, caracterizata prin multe dificultati, a fost determinanta pentru evolutia destinului ulterior de mare producator de tehnica agricola. Anul 1974, prin asimilarea in fabricatie a primului tip de tractor fabricat vreodata la Craiova, tractorul incarcator hidraulic TIH 445, semnifica trecerea la un nivel superior de competenta si tehnicitate. Acest moment important a fost precedat de inaugurarea actualului sediu din Bulevardul Decebal. Disparitia statului supercentralizat dupa decembrie 1989, modificarea regimului proprietatii si trecerea la economia libera de piata, au avut un puternic impact asupra Intreprinderii de Tractoare si Masini Agricole Craiova, cum se numea in acea perioada. In anul 1992, in colaborare cu o firma din Italia, impreuna cu care va constitui trei ani mai tarziu societatea mixta MAT MAGRIT, sunt lansate, in premiera pe piata romaneasca, motosapele si motocultoarele, utilaje agricole concepute pentru exploatarea terenurilor agricole mici. Totodata, sunt asimilate rapid noi modele de utilaje si tractoare. La 26 septembrie 2003, dupa 55 de ani de etatism, MAT Craiova a revenit, integral in proprietate privata, pachetul majoritar de actiuni fiind achizitionat de SC Autocora Alexandria. MAT T054-1U - tractor universal agricol fara cabină MAT T054-4U - tractor universal agricol cu cabina MAT T054-4V - tractor viticol MAT T195-1U - tractor agricol MAT T3200 - tractor cu incarcator frontal MAT Zimbru 2200 - tractor agricol articulat cu cabina. MAT TIH 445 DHD este un tractor multifunctional cu macara rotativa si este dotat cu un motor Deutz in 4 timpi Diesel cu o putere de 46,1 CP, cutie de vizte 6+2. MAT 8100 Plus este dotat cu un motor Deutz in 4 timpi Diesel cu o putere de 78,9 CP, cutie de vizte 24-24 si tractiune 4X4. Este echipat standard cu cabina ergonomica si panoramica ventilata si optional aer conditionat. MAT Zimbru V260 - tractor agricol articulat cu cabina, dotat cu un motor Cummins in 4 timpi Diesel, 6 cilindrii in linie cu o putere de 260 CP si tractiune 4X4.
21.11.201215.3KB

 
aro 10.0 

aro 10.0 - automobil mixt, 2 locuri si pick-up. aroARO 10.0 ARO 10.0 - automobil mixt, 2 locuri si pick-up.
21.11.201237.1KB
utb u-774 echipat cu motor utb 2404.056 (diesel, 4 cilindrii, 3759 cmc, 77 cp), cutie de viteze cu 2UTB U-774 echipat cu motor UTB 2404.056 (diesel, 4 cilindrii, 3759 cmc, 77 CP), cutie de viteze (sincronizata, cu 2 reductoare planetare, 12+3 trepte de viteză), tractiune 2X4 sau 4X4.
21.11.201262.3KB
aro cross lander 244x 

aro cross lander 244x este realizat de firma cross lander, ce cumparase aro,ARO Cross Lander 244X ARO Cross Lander 244X este realizat de firma Cross Lander, ce cumparase ARO, modelul era echipat cu un motor Ford cu 5 cilindrii in V, Euro IV si cutie de viteze automata sau optional manuala in 5+1 viteze. ARO Cross Lander 244X are la baza caroseria lui ARO 264.
21.11.201245.9KB
utb u-800 echipat cu un motor diesel (4 cilindrii, 80 cp), o cutie de viteze cu 16+4 trepte deUTB U-800 echipat cu un motor diesel (4 cilindrii, 80 CP), o cutie de viteze cu 16+4 trepte de viteza, tractiune 4X4. UTB U-833 UTB U-850 echipat cu un motor diesel (4 cilindrii, 85 CP), o cutie de viteze cu 16+4 trepte de viteza, tractiune 4X4.
21.11.201260.7KB

 
dac 16.215 fa echipat cu motor diesel de 215 cp, tractiune 4x4 si sarcina utila de 16000 kg. romanDac 16.215 FA echipat cu motor diesel de 215 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
21.11.201227.2KB
oltcit club 12 club 12 trs prezinta aprindere motor de 1299cmc si cutie in 5 trepte atingand 157Oltcit Club 12 TRS Oltcit Club 12 TRS prezinta aprindere electronica, motor de 1299cmc si cutie in 5 trepte atingand 157 km/h.
21.11.201220.2KB
la sugestia lui gabi ( aka admin-ul ) pun   si  eu  cateva  oze cu  tigaia  din  dotare , un hyundaiLa sugestia lui Gabi ( aka Admin-ul ) pun si eu cateva oze cu tigaia din dotare , un Hyundai i30 1.6 crdi 1.6/115 CP 6 trepte echipare classic
14.12.201249.6KB
roman 26.460 dfar echipat cu motor man d 2876 lf 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 12810 cmc, 460Roman 26.460 DFAR (Autoremorcher) echipat cu motor MAN D 2876 LF 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 12810 cmc, 460 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 221 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila in autotren de 90000 kg.
21.11.201224.6KB

 
logan cateva lucrari de ale melelogan
22.11.201239.8KB
roman r 10215 f echipat cu un motor man d2156hmn8, tractiune 4x2 si sarcina utila de 10000 kg. romanRoman R 10215 F echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 4X2 si sarcina utila de 10000 kg.
21.11.201232.1KB
m.t.d. 

m.t.d. (mao tze dun) este un autobuz fabricat de uzinele vulcan in anii 1955-1956.M.T.D. M.T.D. (Mao Tze Dun) este un autobuz fabricat de uzinele Vulcan in anii 1955-1956. Caroseria din profile de tabla de otel era construita la Atelierele Centrale ITB si era montata pe un sasiu de camion SR 101 prelungit cu longeron suplimentar. Autobuzul astfel avea o lungime de 8,5 m, latime de 2,52 m, inaltime de 2,92 m si dispunea de un motor Zis 120 de 90 CP. Autobuzul putea transporta 60 de persoane, din care 28 ocupau loc pe scaune.
21.11.201240.6KB
scaunele destul de  comode la  drum lung , daca ar fi putut  fi  reglate  si o idee mai jos , erauScaunele destul de comode la drum lung , daca ar fi putut fi reglate si o idee mai jos , erau chiar pe gustul meu :D
14.12.201239.1KB

 
dac 667 t echipat cu un motor man d2156 mtn8 (diesel, 6 cilindri in linie, 256cp), cutie de vitezeDAC 667 T echipat cu un motor MAN D2156 MTN8 (diesel, 6 cilindri in linie, 256CP), cutie de viteze 8S-100 cu 8 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 7000 kg.
21.11.201246.1KB
dac 665 g romanDac 665 G
21.11.201247.3KB
roman diesel 8135 f pasiune si visRoman Diesel 8135 F
20.11.201226.6KB
dac 7.120 f echipat cu un motor de 120cp, tractiune 4x2 si sarcina utila de 7000 kg. romanDac 7.120 F echipat cu un motor de 120CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 7000 kg.
21.11.201247.9KB

 
. pasiune si vis.
16.07.201339.7KB
aro 10.9

aro 10.9 - automobil mixt, 2 usi, 5 locuri si bena care de asemenea poate fi carosata. aroARO 10.9 ARO 10.9 - automobil mixt, 2 usi, 5 locuri si bena care de asemenea poate fi carosata.
21.11.201231.4KB
automobile virgilius justin capra sunt automobile realizate din materiale ieftine si cu un consumAutomobile Virgilius Justin Capra sunt automobile realizate din materiale ieftine si cu un consum redus de carburant sau electrice.
21.11.201266.3KB
roman 12.180 fl echipat cu un motor man euro 4 de 180cp. romanRoman 12.180 FL echipat cu un motor MAN EURO 4 de 180CP.
21.11.201225.3KB

 
roman 40.300 vf echipat cu motor euro 1, tractiune 8x4 si sarcina utila de 40000 kg. romanRoman 40.300 VF echipat cu motor CATERPILLAR EURO 1, tractiune 8X4 si sarcina utila de 40000 kg.
21.11.201222.8KB
tv-15 

  tv-15 intrat in productie din anul 1983 si erau derivatele modelelor tv-12 si tv-14 prinTV-15 TV-15 intrat in productie din anul 1983 si erau derivatele modelelor TV-12 si TV-14 prin marirea sarcinei utile la 1500 kg si alte imbunatatiri, ca anvelope cu balonaj marit si confort sporit.
21.11.201243.4KB
ce sa mai ... my carce sa mai ...
25.11.201235KB
roman diesel 8135 f pasiune si visRoman Diesel 8135 F
20.11.201216.9KB

 
croirea tapiseriei cateva lucrari de ale meleCroirea tapiseriei
22.11.201230KB
roman 8.130 f echipat cu un motor de 130cp si sarcina utila de 8000 kg realizat pentru posta romana.Roman 8.130 F echipat cu un motor de 130CP si sarcina utila de 8000 kg realizat pentru Posta Romana.
21.11.201218.2KB
roman 8135 ( saviem ) ... mor dupa acest camion deabia astept sa intru in posesia unuia .. v-amRoman 8135 ( Saviem ) ... mor dupa acest camion deabia astept sa intru in posesia unuia .. v-am atasat un desen facut de mine ce imi scoate la suprafata obsesia dupa acest camion :) :nebun:
20.11.201242.3KB
produsul final cateva lucrari de ale meleProdusul final
22.11.201219.7KB

 
tv-2 

tv-2 s-a produs in doua modele tv-2 u varianta urbana si tv-2 r varianta autobuzul eraTV-2 TV-2 s-a produs in doua modele TV-2 U varianta urbana si TV-2 R varianta interurbana. Autobuzul era construit pe acelasi sasiu de camion SR-101 si avea o arhitectura mai moderna, iar motorul era dispus in spate. Primele modele din anul 1960 erau echipate cu motor de 95 CP, iar din 1962 cu motor SR-211 de 140 CP astfel marind viteza maxima de la 65 km/h la 80 km/h. Acest model s-a produs si ca troleibuz, sub numele de TV-2 E.
21.11.201247.7KB
de karaso simplon este un autoturism cabrio exotic, realizat in resita, in stilul din anii '50De Karaso Simplon este un autoturism cabrio exotic, realizat in Resita, in stilul roadsterelor din anii '50 realizat preponderent manual (caroserie monobloc din rasina poliesterica armata cu fibra de sticla montata pe o infrastructura (Dacia Solenza) echipata cu motor Renault E7J: 1390 cm3, 75 CP, 114 Nm. Finisaje: tapiterie din piele ecologica, prelata din bumbac, bord din lemn, mocheta, ornamente exterioare nichelate, sigle gravate manual, toate realizate unicat.
21.11.201228KB
dac 12.150 f echipat cu un motor navistar euro 2 de 150cp. romanDac 12.150 F echipat cu un motor NAVISTAR EURO 2 de 150CP.
21.11.201242.9KB
roman 24.260 df (autosasiu pentru vidanja reziduri echipat cu motor roman 1035 l6 dti (diesel, 6Roman 24.260 DF (Autosasiu pentru vidanja reziduri petroliere) echipat cu motor ROMAN 1035 L6 DTI (diesel, 6 cilindrii in linie, 10344 cmc, 260 CP, EURO 2), cutie de viteze tip ISAMA 10 S 120 (mecanică, sincronizata cu 10+2 trepte de viteză), tractiune 6X4 si sarcina utila de 24000 kg.
21.11.201227.6KB
InapoiInainte