Uzina Mecanina Mija Minitractor este echipat cu motor de 12,5CP (1 cilindru, 454 cmc) cu un consum de motorina de 1 l/ora, cu o cutie cu 3+1 viteze.
21.11.2012
29KB
Rocar 40
21.11.2012
36.4KB
Roman 22.225 DHAE (Autospeciala)
21.11.2012
27.4KB
a fost duba carosata si nu m-a interesat cutia
16.07.2013
42.7KB
Roman 17.230 DFAE (Autocamion) echipat cu motor 230 CP, tractiune 4X4.
21.11.2012
20.5KB
Automobil Oszkar Beke - automobil homemade din anii '50 construit de un maghiar (Oszkar Beke) din Oradea cu motor 1 cilindru de BMW Isetta.
21.11.2012
49.2KB
TV-41 si TV-51
TV-41 si TV-51 s-au fabricat din anul 1964 si au fost echipate cu motor M-207 B de 70 CP si o viteza maxima de 100 km/h, iar modelul TV-51 avea tractiune integrala.
21.11.2012
42.8KB
Roman 48.365 VFAE (Autospeciala pentru instalatie TW 50 de interventie la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR electronic C 10 (diesel, 6 cilindrii in linie, 365 CP, EURO 1), cutie de viteze tip ALLISON CLBT 755 DB (automata, cu 5+1 trepte de viteză), tractiune 8X8 si sarcina utila de 48000 kg.
21.11.2012
26.9KB
Roman Diesel 8135 F
20.11.2012
56.3KB
ornament evacuare cromat,pt a copia linia spoilerului
25.11.2012
44.5KB
Montajul tapiseriei
22.11.2012
22.6KB
ROCAR 112 RDT-LD si ROCAR 112 RDT-M
ROCAR 112 RDT-LD si ROCAR 112 RDT-M sunt autocare de turism, destinate transportului pe distante lungi, fiind echipate cu motoare MAN D2156 de 215 CP, D-2536 de 270 CP si 1240-V8-DTA cu 8 cilindri in V de 320 CP. Acestea pot fi echipate cu instalatie de aer conditionat, chiuveta, toaleta, etc.
21.11.2012
46.5KB
Roman 26.230 DF (Autocamion pentru transport busteni) echipat cu motor diesel, 6 cilindrii in linie, 230 CP, EURO 2, tractiune 6X4 si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.2012
36KB
O noua achizitie de a mea , o veche pasiune ....
22.01.2013
45.5KB
Roman R 19256 DFS echipat cu un motor MAN D2156HMN8 de 256 CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
21.11.2012
35.7KB
Telemac HT-250 este o macara cu motor de 210CP, tractiune 4X4 si o viteza maxima de 30 km/h. Sarcina maxima la raza de 3m este de 25 tone si o inaltime maxima la carlig de 22 metri si cu prelungitor de 30 metri.
21.11.2012
23.5KB
Un proiect nefinalizat .. Hyundai i30 dupa cum stiti am facut dauna totala masina si evident nu am mai finalizat interiorul de piele .... :nebun:
22.11.2012
52.6KB
sunt Mihai din Greaca ,jud.Giurgiu,lucrez k sofer si ma pasioneaza foarte tare masinile cu bun gust!!! :hi:
23.11.2012
44.4KB
Aici am avansat ...am trecut la planse de bord cu airbag sarit :nebun: ... in zona airbag-ului de pasager nu mi-a placut cum a iesit deoarece proprietarul nu a mai avut rabdare pentru finisarea acesteia dupa kituire
22.11.2012
31KB
Rocar 312 U
Rocar 312 U si varianta troleibuz Rocar 312 E
21.11.2012
45.2KB
Car multimedia & NAVI system
Sistem multimedia si navigatie auto.
Aplicatii disponibile:
1. DVD/CD Player
2. RADIO FM/AM
3. TV VIDEO ntsc/pal
4. BLUETOOTH & hands free function
5. GPS
6. USB conectare auxiliare (IPOD, CAMERA FOTO/VIDEO)
7. Posibilitate conectare camera MARSARIER
Pachetul contine:
1. Sistem cu ecran 7''
2. Telecomanda
3.Stick pt. touch screen
4. Antena GPS
5. Cablu universal conectare sursa + boxe
6. Cablu personalizat conectare boxe si auxiliare
7. Cablu USB
8 Cablu conectare IPOD
9. Manual Instalare/utilizare in engleza
PRET 1300 RON
Transport gratuit in Romania
Informatii suplimentare la tel. 0720474444
19.05.2013
31.6KB
Roman R 12215 DFK echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg.
21.11.2012
38.4KB
Dac 22.300 FNL este echipat cu motor (diesel, 6 cilindrii in linie, 300 CP, EURO 2), tractiune 6X2 si sarcina utila de 22000 kg.
21.11.2012
47.2KB
UTB U-26 / U-27 / U-29 / U-45 echipat cu un motor diesel UTB D-35-M (4 cilindrii, 45CP), cutie de viteze cu 10+2 trepte de viteza.
21.11.2012
51.2KB
Roman 22.410 DFA (Autospeciala de capacitate marita pentru interventii la incendii 5000 litri) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11976 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanica, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
21.11.2012
29.1KB
Roman 109 RD
Roman 109 RD este un model de 9 m lungime echipat cu un motor Diesel Saviem 797-05 de 135 CP amplasat in consola spate. Are o capacitate de transport de 40+1 pasageri.
21.11.2012
29.8KB
SR 132 Carpati a fost produs in paralel cu modelul SR 131 Carpati, din anul 1962, era echipat cu acelasi motor ca si SR 131 si avea o sarcina utila de 2,5 tone (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
21.11.2012
49.2KB
Rocar DE SIMON
Rocar DE SIMON sunt autobuze, autocare şi troleibuze produse de Rocar Bucureşti, având la bază aceeasi caroserie construită sub licenţă De Simon (Italia).
21.11.2012
34.5KB
UTB U-340 echipat cu un motor diesel (3 cilindrii, 34 CP)
21.11.2012
74.7KB
Roman 12215 DFA (autospeciala de stins incendii cu praf si azot) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 6X6 si capacitate rezervoare pulbere stingatoare 5000 kg.
21.11.2012
54.4KB
Roman 26.410 DFS (Autotractor pentru transport busteni) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
21.11.2012
28.5KB
Dac 19.380 FLS (Autotractor) echipat cu motor MAN EURO 3, tractiune 4X2
21.11.2012
47.3KB
Roman 8.130 LAL (transport persoane) echipat cu un motor de 130CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 8000 kg.
21.11.2012
46.4KB
ARO (Automobil Românesc) a fost un producător de vehicule off-road din Câmpulung-Muscel, România. Şi-a început producţia în 1957 şi a produs 360.000 de vehicule, dintre care două treimi au fost exportate în 110 ţări (înainte de 1989 90% din producţie a fost exportată).
În septembrie 2003, Statul român a vândut, pentru preţul de 180.000 USD, 68,7% din ARO companiei americane "Cross Lander", deţinută de John Perez. În contractul de privatizare erau prevăzute investiţii de 2 milioane de dolari în ARO, dar nici o investiţie nu a avut loc iar echipamentul ARO a fost vândut.
Societatea Comerciala ARO SA este amplasata in Campulung Muscel, un important centru comercial inca din secolul al XIII-lea. Orasul este situat pe drumul european E 574, la 598m altitudine, pe albia Raului Targului. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Otopeni, situat la 20 km de Bucuresti si la 172 km de Campulung.
Pe amplasamentul actual al S.C. ARO S.A. activitatea industriala a inceput in anul 1885 prin infiintarea unei fabrici de hartie a companiei Letea. Dupa Primul Razboi Mondial, fabrica s-a transformat in societate pe actiuni, producand si celuloza. Intre anii 1943-1944 au fost produse elice de avion si echipamente de tragere pentru Intreprinderea de Avioane Brasov, iar intre 1954-1957, parti componente pentru industria auto.
1957 reprezinta anul in care a fost produs primul automobil de teren in Romania, IMS 57. In anul 1959 a fost lansat modelul imbunatatit M 59. 1961 reprezinta anul in care incepe programul de proiectare si pregatire de fabricatie al automobilului M 461, a carui productie de serie debuteaza in 1964. Prototipul era echipat cu un motor conceput si realizat la Campulung sub denumirea de M 207, plasand autoturismul in media performantelor mondiale de la acea vreme pentru clasa de autovehicule tot-teren. Acesta reprezinta primul model comercializat la export incepand cu anul 1965, in total fiind exportate 53.000 bucati M 461 in 55 de tari. La trecerea de la modelul M59 la modelul M461, a fost produs aproximativ 2 luni modelul UMM M461 (U.M.M. – Uzina Mecanica Muscel).
In 1972 se lanseaza in fabricatie gama ARO 24 cu cele cinci modele ale sale, iar in 1980 intra in productia de serie gama de automobile ARO 10. In 1984 s-a inceput producerea primului motor Diesel ARO, L 27, iar in 1989 a motorului L 30 (benzina).
Un nou model ARO 10, numit ARO Spartana, a fost lansat in 1997, in variantele de motorizare RENAULT TWINGO si DACIA.
In acelasi an s-a lansat familia de autovehicule militare ARO DRAGON.
Strategia de dezvoltare a produselor ARO a avut in vedere incepand cu anul 2000 sectorul de autoutilitare 4x4 sau modele care au un pronuntat caracter utilitar.
Productia mai recenta a modelelor ARO ‘24’ si ‘10’ se bazeaza tot pe modelele anterioare, cu mici modificari de aspect si noi motoare Toyota, Ford, Daewoo in cazul modelelor ‘24’ si motoare Renault 1.3 si 1.6, Daewoo 1.6 si noul motor diesel Renault turbocharged in cazul modelelor ‘10’. Modelele ARO ‘24’ sunt asamblate si in Brazilia cu un motor International 2.8 turbodiesel.
De-a lungul celor peste 45 de ani de activitate industriala in domeniul auto, ARO a produs aproximativ 380 000 automobile de teren 4x4, care au fost exportate in proportie de doua treimi in peste 110 tari de pe toate cele 5 continenete.
21.11.2012
3.7KB
Roman 111 RD
Roman 111 RD este un model de 11 m lungime, echipat cu un motoarer Diesel MAN D-2165 (192 CP si 240 CP modelul TURBO) amplasat in spate. Are o capacitate de transport de 49+2 pasageri. Acesta se fabrica si in varianta ROMAN 111 RDT care avea diferite accesorii : aer conditionat, refrigerator, radie-casetofon, televizor, etc.
21.11.2012
40.3KB
SR 113 Bucegi a intrat in productie incepand cu anul 1964, acesta avea o sarcina utila de 5 tone (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceeasi cabina proiectata de francezii de la Chausson Plant si motorul V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic), o vitexa maxima de 80 km/h si un consum de 29 l/100km. SR 113 Bucegi a avut si modele derivate: SR 115 (autotractor cu şa) si SR 116 (autobasculantă).
21.11.2012
68.7KB
Salutare!!! Sunt Gabriel Popa , am 27 de ani , sunt de profesie tehnician IT , solist (lautar), sunt pasionat de masinile clasice , locuiesc in Bucuresti si sunt fondatorul acestui forum .
20.11.2012
39.7KB
ARO 240
ARO 240 - automobil decapotabil cu 2 usi.
21.11.2012
52.9KB
aici efectuam indreptarea
16.12.2012
32.9KB
Roman 26.410 DFA (Camion pentru transport) echipat cu motor MAN 2866 LF 25 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.