Colectia de poze driverclub.3xforum.ro
Total 414 poze.

Inainte

 
noul hyundai i30 va fi oferit cu o gamă din şase unele deja cunoscute altele noi. gama deNoul Hyundai i30 va fi oferit cu o gamă formată din şase motorizări. Unele deja cunoscute publicului, altele noi. Gama de motoare pe benzină începe cu 1.4 MPI de 100 CP, urmat apoi de 1.6 MPI de 120 CP. Vedeta gamei este însă noul motor 1.6 GDI ce dezvoltă 135 CP la 6.300 rpm. Motoarele diesel încep cu 1.4 CRDi de 90 CP, continuă cu 1.6 CRDi 110 CP și se încheie cu vedeta de 1.6 litri şi 128 CP. Cu acest motor am mers cel mai mult la lansarea din Spania și despre el vom vorbi. Este un propulsor excelent, care îi oferă suficient cuplu pentru a imprima modelului un caracter vioi, dar oferă și un consum de carburant mic. Cei 128 de cai putere sunt livrați la 4.000 rpm iar cuplul motor este de 260 Nm între 1.900 și 2.750 rpm. Este zona turometrului unde acest motor se simte cel mai bine, livrând suficientă putere. Livrarea puterii se face liniar şi cumva progresiv, motorul evitând acel stil direct şi unori aproape violent de a livra puterea roţilor faţă pe care îl întâlnim pe propulsoare concurente. Noul motor este şi foarte silenţios şi lipsit de vibraţii. La viteze de croazieră habitaclul este perfect antifonat. Trebuie să forțezi motorul pentru a îţi da seama din tonul sonor că sub capotă este un propulsor diesel. Cutia de viteze are șase trepte și cea mai plăcută și precisă timonerie pe care Hyundai a construit-o vreodată. Este ușor de folosit, treptele sunt bine etajate, poate doar indicatorul de treaptă din bord indică uneori prea optimist schimbarea vitezei. Acest motor poate fi asociat și cu o cutie de viteze automată, tot cu şase trepte. Consum Pe parcursul celor 100 de kilometri de test din Spania am parcurs atât drumuri naționale şi autostrăzi, cât și câteva trasee urbane. Media înregistrată de computerul de bord a fost de 5.9 l/100 km. Împreună cu rezervorul de 53 de litri, autonomia noului i30 1.6 turbodiesel 128 CP ar trebui să fie undeva în jur de 1.300-1.400 kilometri. Dacă punem faţă în faţă noul Hyundai i30 şi concurenţa directă la capitolul consum, observăm două lucruri. În primul rând, raportul cilindree/putere pe i30 este cel mai bun în întregul segment compact de volum, singurul model apropiat ca putere pe un motor de 1.6-1.7 litri litri fiind Opel Astra CDTI de 125 CP. Apoi, avem un mic şoc - pozitiv - când ne uităm în fişa tehnică a modelului. Consumul mediu mixt al lui Hyundai i30 1.6 CRDi de 128 CP este de doar 4.0 litri, cea mai bună valoare din segment. Cel mai apropiat model la acest capitol este Multijet-ul de 1.6 litri şi 120 CP al lui Fiat Bravo, dar acesta consumă 4.2 litri/100 km. Încă ceva: noul Hyundai i30 are şi o versiune ISG (cu Stop-Start) a lui 1.6 CRTi, netestată de noi, care are un consum mediu mixt de doar 3.7 litri/100 km. În condiţiile în care puterea e de 128 de cai, coreenii par să fi găsit poţiunea magică a consumului infim. Performanţe Noul motor turbodiesel de 128 CP oferă performanțe competitive. Avem o viteză de top de 197 km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h de 10.9 secunde. Noul i30 este ceva mai mare și decât generația anterioară, iar masa proprie - de 1290 de kilograme - creşte şi ea. În ceea ce priveşte performanţele, viteza de top de 197 km/h este depăşită doar de Golf. Însă, lupta este inegală, deoarece propulsorul TDI de doi litri are 140 CP faţă de cei 128 ai modelului Hyundai. Volkswagen are şi un motor 1.6 TDI, dar care dezvoltă doar 105 CP. În ceea ce priveşte acceleraţia de la 0 la 100 km/h, tot Golful este lider datorită motorului mai mare, urmat de Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 CP cu 10.5 secunde. Fordul Focus 1.6 TDCI 115 are acelaşi timp pentru sprint ca Hyundai i30: 10.9 secunde. Interior Hyundai a vrut să creeze un model de o calitate germană. Mai ales la interior. Și pentru asta a luat drept referință modele ca Volkswagen Golf și Ford Focus. Calitatea materialelor folosite la interior trebuia să se ridice la nivelul acestor modele concurente. Și, în mare parte, Hyundai a reușit. Noul i30 are un interior primitor, spațios și luminos, iar materialele folosite sunt de o calitate egală cu cele folosite la interiorul lui Ford Focus. Sunt multe plastice moi și foarte plăcute la atingere, dar, pe alocuri, mai sunt și materiale tari. Avem şi elemente din plastic negru lucios care adaugă un plus de stil. Finisările sunt bune, dar am ţinut cont că modelul pe care l-am avut la dispoziție la lansarea internațională a venit în echiparea de top. Pentru că mașina a crescut un pic în dimensiuni, pasagerii din spate au loc suficient la genuchi, iar portbagajul poate înghiți 378 litri de bagaje. Modelele cu plafon panoramic sunt extrem de luminoase la interior, dar oferă un pic mai puțin spațiu la cap în spate. Preţ de achiziţie Deocamdată cunoaștem doar prețul de pornire pentru noul Hyundai i30. Acesta va fi deja disponibil în luna martie a acestui an (primul român care va testa maşina prin România poţi fi chiar tu, dacă ne convingi printr-un comentariu că meriţi asta) și va putea fi comandat în acel moment. Prețul de bază pentru noul i30 este de 14.437 euro (TVA inclus). Pentru acești bani, lista de dotări cuprinde aer condiționat, direcţie FlexSteer cu trei moduri de setare, închidere centralizată cu telecomandă și alarmă, radio cd cu mp3 player, ESP, șase airbaguri, geamuri electrice față, oglinzi electrice, cutie de viteze cu șase trepte și asistență la pornirea din rampă. Siguranţă Noul model Hyundai i30 nu a fost încă supus la teste de către cei de la Euro NCAP. Oficialii Hyundai sunt însă încrezători că modelul va obţine fără probleme cinci stele. Generaţia precedentă a fost testată în 2008 şi a obţinut scorul maxim. Noul Hyundai i30 va fi oferit cu şase airbaguri în standard, iar opţional poate fi instalat cu airbag pentru genuchi pentru şofer. Lista de sisteme electronice este compusă din ABS, VSM (vehicle stability management), ESP, BAS (emergency brake assist), HAC (hill assist control) şi ESS (emergency stop signal). Ţinută de drum Unul din punctele forte ale noului Hyundai i30 este suspensia. Inginerii europeni au ales suspensie independentă pentru puntea spate și MacPherson pentru cea față, iar setarea este excelentă. Foarte confortabilă, dar fără a fi prea moale, suspensia noului i30 absoarbe foarte bine denivelările din drumurile regionale și păstrează plăcerea de a conduce pe drumuri virajate. Referința în acest domeniu a fost noul Ford Focus, și au reușit să se apropie destul de mult de liderul clasei la acest domeniu. Dacă va exista și o versiune hot hatch a noului i30, atunci vom putea vedea exact cât de buni sunt inginerii de la Russelsheim. Cert este că noul i30 este bun la acest capitol, iar concurența din Germania va avea un pic de gândit. Există însă și un revers al medaliei. Hyundai a vrut să împace pe toată lumea la capitolul direcție și oferă sistemul FlexSteer. Acest sistem permite alegerea a trei moduri de asistare a direcției: confort, normal și sport. În afară de modul normal, în care cel de la volan primește cel mai mult feedback prin intermediul volanului de la roțile din față, restul de moduri sunt complet inutile. Confort este mult prea moale, iar sport direcţia a fost îngreunată artificial și se simte extrem de ciudat. Așa că modul normal este singurul care merită ales. Din punctul meu de vedere, sistemul FlexSteer este inutil şi Hyundai ar putea să renunţe fără probleme la el. Vizibilitate Noul i30 este cea mai nouă interpretare a limbajului de design de tip sculptură fluidă. Acest lucru înseamnă un exterior interesant, cu multe linii curbe, dar și un interior spațios. Partea vitrată a caroseriei este suficient de generoasă pentru a nu pune probleme de vizibilitate. Oglinzile sunt mari și oferă o perspectivă bună. La manevrele cu spatele, modelul nostru era asistat și de o cameră de luat vederi ascunsă sub sigla imensă de pe hayon, plus senzori de parcare. Inginerii Hyundai spun că camera mobilă a fost testată cu succes la temperaturi de până la -35 grade și că va funcționa și când afară este foarte frig. Imaginile sunt foarte clare și sunt afișate pe dispay-ul central de 7 inch. Tehnologie În ceea ce priveşte tehnologia, Hyundai a ştiut mereu să îşi doteze bine modelele sale. Noul i30 nu face excepţie, având o listă suficient de lungă de gadgeturi pentru cel de la volan şi nu numai. În primul rând, am admirat grafica excelentă de pe toate afişajele prezente în maşină. Chiar şi cel din bord este color, clar şi foarte bine făcut. Apoi, avem cheie inteligentă şi buton de pornire şi oprire a motorului. Modelul nostru de test, bine echipat, mai avea şi scaune electrice şi încălzite, touchscreen de 7 inchi pe consola centrală, sistem de navigaţie cu o grafică foarte bună, comenzi vocale, Bluetooth şi sistem de climatizare dual automat. Ca de obicei, Hyundai are mufe USB şi Aux pentru a putea conecta un stick USB sau un iPod. Din păcate, de data aceasta, le-a plasat la vedere pe consola centrală şi nu ascunse în cotieră sau torpedou. Interesant este că avem nu una, ci două prize de 12 V la bord. Lista de dotări este completată de sistemul FlexSteer, descris mai sus, de un plafon de sticlă panoramic cu o deschidere amplă, faruri de zi cu LED-uri, lumini HID (high intensity discharge) şi AFSL (faruri adaptive). Ne-ar fi plăcut ca noul model să aibă şi sisteme active de siguranţă (monitorizarea unghiului mort, radar frontal, frânare automată în caz de accident), dar probabil că trebuie să aşteptăm până la facelift pentru acestea. Design Noul Hyundai i30 arătă bine, mult mai bine ca generația anterioară. Nu va fi pe placul tuturor, dar este acum parte din famila de modele cu design "fluidic sculpture". A împrumutat elemente de la i40, ix35 și Elantra și este cu adevărat un model matur din punct de vedere al designului. Elementele curbe din faruri sunt identice cu cele din farurile lui i40, dar nu sunt formate din LED-uri. Luminile de zi LED sunt situate în spoilerul față, competând zona proiectoarele de ceață. Noul i30 vine cu două tipuri de grilă pentru radiator. Modelele de top vor folosi o grilă cromată cu două elemente de design ce pleacă din sigla Hyundai, în timp ce restul versiunilor folosesc un calandru mai simplu, fără elemente cromate.
20.11.201224KB
1963 mercedes - benz 6001963 Mercedes - Benz 600
22.11.201227.5KB
roman 17.280 hocll (autobuz urban) echipat cu motor man d 0836 loh02 (diesel, 6 cilindrii in linie,Roman 17.280 HOCLL (Autobuz urban) echipat cu motor MAN D 0836 LOH02 (diesel, 6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 280 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 6S-1600 (mecanica, cu 6+1 trepte de viteză), tractiune 4X2, viteza maxima de 80 km/h si o capacitate de 99+1 locuri.
21.11.201231.2KB
roman romanRoman (Autogunoiera)
21.11.201231KB

 
societatea a luat fiinta in anul 1921 cu numele de societatea de material de drum de fier s.a. siSocietatea a luat fiinta in anul 1921 cu numele de Societatea Franco-Romana de material de drum de fier S.A. si avea ca scop principal producerea de material de drum de fier si repararea locomotivelor. In anul 1948 Societatea este preluata de catre stat si inmatriculata sub numele de Intreprinderea "PROGRESUL" Braila si pe langa reparatia locomotivelor se fabricau masini alternative cu aburi etc. In 1952 se realizeaza primul excavator cu cabluri cu cupa de 0,3 mc si in 1953 se executa primul rulou compresor de 10-12 t. Din anul 1960 in urma unor uriase investitii activitatea firmei creste, iar in anul 1970 se construieste fabrica de excavatoare astfel incep sa se produca excavatoare, rulouri compactor-vibrator, concasoare, placi vibratoare, buldozere si scarificatoare. Promex intra in lichidare in anul 1997, iar in anul 2002 este preluata de catre Grupul "Uzinsider" SA Bucuresti, astfel revenind in circuitul international al marilor producatori de utilaje industriale. Promex P-550 este un excavator cu masa de serviciu de 9,7 t, echipat cu un motor Diesel in 4 timpi de 55 CP si capacitate cupa de 0,3 mc. Promex MG-1350 este un excavator cu masa de serviciu de 14,5 t, echipat cu un motor Diesel in 4 timpi de 64 CP si sarcina maxima de 3000 kg. Promex P-802 este un excavator cu masa de serviciu de 16,25 t, echipat cu un motor Diesel in 4 timpi de 104 CP si capacitate cupa de 0,7 mc. Promex P-502 este un excavator cu masa de serviciu de 12 t, echipat cu un motor Diesel in 4 timpi de 55 CP si capacitate cupa de 0,44 mc. Promex RC S-26 este un rulou compactor compus dintr-un sasiu articulat cu doi tamburi metalici, echipat cu un motor Diesel D111 de 26 CP si viteza de deplasare de 8,6 km/h. Masa de serviciu este de 3,55 tone si latimea tamburului de 1080 mm. Promex P 851 HyEi este un excavator ce se compune dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pneuri si o suprastructura, platforma, care se poate roti la 360°, fata de sasiu si pe care se monteaza articulat in plan vertical, echipamentul de lucru. Este echipat cu un motor PERKINS 1104C - E44TA, un sistem hidraulic cu centru inchis, debasculare pompe la presiune maxima reglata, cu comanda si regulator electronic de putere. Viteza de deplasare este de 20 km/h, o capacitate cupa standard de 0,7 mc si o raza maxima de sapare de 8,5 m. Promex S 1205 este un excavator ce se compune dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pe senile si o suprastructura, platforma, care se poate roti la 360°, fata de sasiu si pe care se monteaza articulat in plan vertical, echipamentul de lucru. Este echipat cu un motor PERKINS 1106 C-E60TA, un sistem hidraulic cu centru inchis tip LSC - Linde Synchron Control. Viteza de deplasare este de 2,4 km/h pana la 4,6 km/h, o capacitate cupa standard de 1,1 mc si o raza maxima de sapare de 9,65 m. Promex S 1811 este un excavator ce se compune dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pe senile si o suprastructura, platforma, care se poate roti la 360°, fata de sasiu si pe care se monteaza articulat in plan vertical, echipamentul de lucru. Este echipat cu un motor PERKINS 1106 C-E60TA, un sistem hidraulic cu centru inchis tip : LSC - Linde Synchron Control. Viteza de deplasare este de 2,1 km/h pana la 4,5 km/h, o capacitate cupa standard de 1,8 mc si o raza maxima de sapare de 9,95 m. Promex S 3602 este un excavator ce se compune dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pe senile si o suprastructura,platforma, care se poate roti la 360°, fata de sasiu si pe care se monteaza, articulat in plan vertical, echipamentul de lucru. Este echipat cu un motor Deutz BF6M1015C, un sistem hidraulic cu centru inchis, debasculare pompe la presiune maxima reglata, cu comanda si regulator electronic de putere. Viteza de deplasare este de 2,5 km/h, o capacitate cupa standard de 2,3 mc si o raza maxima de sapare de 13,75 m. Promex T650D, T2500D, T650E, T450E sunt masini pentru demolare ce se compun dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pe senile, si o suprastructura, platforma, care se poate roti la 360° fata de sasiu si pe care se monteaza articulat in plan vertical, echipamentul de lucru cu brat telescopic.Sunt echipate cu un motoare Diesel PERKINS 1106C-E60TA pentru T650D si CUMMINS-QSB230 pentru T2500D si motoare electrice MIB2-3158-80-4 pentru T650E si AT250M-65-4 pentru T450E, o pompa hidraulica LS (load sensing) sistem de control, pompa cu disc inclinat, cilindree variabila si regulator de putere. Viteza de deplasare este de 2,4 km/h pana la 4,4 km/h, o cursa brat de 3,7 mc, respective 2,4 m pentru modelul T450D. Promex DHM 1800 este o draglina ce se compune dintr-o infrastructura, carucior deplasabil pe senile si o suprastructura, platforma, care se poate roti la 360 grade fata de sasiu si care serveste ca suport pentru mecanismele draglinei si a echipamentului de lucru. Este echipata cu un motor PERKINS 1106 C-E60TA, un sistem hidraulic cu pompa dubla cu debit variabil, regulator de putere. Viteza de deplasare este de 1,8 km/h, o capacitate cupa standard de 1 mc si o raza maxima de sapare de 24,5 m. Promex IF 50 este un incarcator frontal alcatuit dintr-o masina de baza echipata cu o cupa de incarcare. Acesta poate fi echipata cu : stivuitor, lama de bulldozer, echipament de excavare matura. Este echipata cu un motor Kubota - V2003 -T - EBB - EC - 1. Viteza de deplasare este de 12,5 km/h, capacitatea pentru cupa de incarcare este de 350 l si pentru cupa de sapare de 30 l. Promex CVM 10 este un compactor vibrator mixt ce se compune dintr-un sasiu articulat, roti pe pneuri in fata si tambur metalic lis in spate. Este echipat cu un motor Deutz de 106 CP, un sistem de pompe LINDE pentru deplasare si vibrare. Viteza de deplasare este de maxim 12 km/h si latimea ruloului de 1680 mm. Promex S 700
21.11.201214.5KB
exemlaru nr 2 tot in curtea roman sa, o pompieri. camioane srExemlaru nr 2 tot in curtea ROMAN SA, o autospeciala pompieri.
20.12.201235.4KB
aro 246 

aro 246 - automobil transport persoane, 7 locuri, 5 usi. aroARO 246 ARO 246 - automobil transport persoane, 7 locuri, 5 usi.
21.11.201217.5KB
dac 26.380 dfs echipat cu motor renault (diesel, 6 cilindrii in linie, 380 cp, euro 2), tractiuneDac 26.380 DFS (Autotractor) echipat cu motor Renault (diesel, 6 cilindrii in linie, 380 CP, EURO 2), tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
21.11.201251.8KB

 
automobil de formă cu patru roţi montate formei realizata intre anii 1922-1924 de aurelAutomobil de formă aerodinamică cu patru roţi montate înăuntrul formei aerodinamice, realizata intre anii 1922-1924 de Aurel Persu si brevetata in Germania la 19 septembrie 1924, este un vehicul de forma picăturii de apă în cădere, forma aerodinamică ideală. El astfel a ajuns la coeficienţi aerodinamici de 0,22. Automobilul este dotat cu frâne pe saboţi, care acţionează doar pe roţile din spate. Datorită distanţei reduse dintre roţile din spate, inventatorul a renunţat la diferenţial în transmisie. Motorul tip A-G f Automobilbau Berlin, este cu ardere internă şi cu aprindere prin scânteie; are 4 cilindri în linie, o putere 6/20 P.S., alezajul 64 mm, cursa 110 mm şi cilindreea 1400 cmc. Cutia de viteze este de aceeaşi fabricaţie ca şi motorul, iar demaratorul este produs de firma Eisemann, tipul MKI-12, nr.14328. Magnetoul are aceeaşi fabricaţie, iar carburatorul este produs de firma Arthur Haendler Co. Berlin. Aurel Perşu a adus automobilul în România, parcurgând cu el peste 120.000 km, cu o viteză maximă de circa 80 km pe oră si datorită lipsei diferenţialului putea lua viraje foarte strânse cu 60 km pe oră în deplină siguranţă. Automobilul a fost donat Muzeului Naţional Tehnic „Dimitrie Leonida” în 1969, şi este în stare de funcţionare şi astăzi.
21.11.201224.7KB
de retusat un mic incident :d asa se intampla cand esti cu capu in noride retusat
30.12.201225.3KB
roman - pentru romanRoman - autospeciala pentru dispersarea manifestantilor
21.11.201258KB
- caroserie: hatchback cu 5 uşi
- dimensiuni l x l x h : 4.245 x 1.775 x 1.480 mm 
- 2.650 mm
-- Caroserie: hatchback cu 5 uşi - Dimensiuni L x l x h : 4.245 x 1.775 x 1.480 mm - Ampatament: 2.650 mm - Gardă la sol: 150 mm - Suspensii faţă/spate: independentă tip McPherson, cu arcuri elicoidale şi bară stabilizatoare cu amortizor pe ulei / independentă, cu articulaţii multiple, arcuri elicoidale şi bară stabilizatoare cu amortizor pe ulei - Frâne (faţă/spate): discuri ventilate / discuri pline - Volum zonă încărcare : 340 - 1250 - Capacitate rezervor : 53 L Motor: Hyundai i30 1.4 DOHC - Capacitate cilindrică : 1396 - Cutie de viteze: 5M - Putere maximă CP / RPM: 109 / 6200 - Cuplu maxim NM / RPM: 137 / 5000 - Viteza maximă km / h: 187 - Acceleraţie 0-100km/h : 12,6 s - Carburant: benzină - Standard emisie noxe: Euro 4 - Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 7,6/5,2/6,1 - Emisii CO2 (g/100 km): 145 Motor: Hyundai i30 1.6 DOHC - Capacitate cilindrică cmc: 1591 - Cutie de viteze: 5M - Putere maximă CP / RPM: 122 / 6200 - Cuplu maxim NM / RPM: 154 / 4200 - Viteza maximă km / h: 192 - Acceleraţie 0-100 km / h : 11,1 s - Carburant: benzină - Standard emisie noxe: Euro 4 - Consum urban / extraurban / mixt l / 100km : 8,0 / 5,2 / 6,2 - Emisii CO2 g / 100 km: 152 Motor: Hyundai i30 1.6 CRDi - Capacitate cilindrică : 1598 - Cutie de viteze: 5M - Putere maximă CP / RPM : 115 / 4000 - Cuplu maxim NM / RPM : 255 / 2000 - Viteza maximă km/h : 188 - Acceleraţie 0-100km/h : 11,6 s - Carburant: diesel - Standard emisie noxe: Euro 4 - Consum urban / extraurban / mixt l / 100km : 5,7 / 4,1 / 4,7 - Emisii CO2 g/100 km : 125
20.11.201234.1KB

 
1968 mercedes - benz 2001968 Mercedes - Benz 200
22.11.201222.8KB
roman 18.290 hocll (autobuz urban cu podea total echipat cu motor man d 0836 (diesel, 6 cilindrii inRoman 18.290 HOCLL (Autobuz urban CROSSTOWN-MT) cu podea total coborată echipat cu motor MAN D 0836 (diesel, 6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 290 CP, EURO 5), cutie de viteze tip ZF 6HP 502C (automata, cu 6+1 trepte de viteză), tractiune 4X2, viteza maxima de 80 km/h.
21.11.201239.7KB
tractorul de 120 h.p. este realizat la uzinele Tractorul de 120 H.P. este realizat la uzinele "23 August" cu ajutorul unei bogate documentatii tehnice sovietice, tractorul pe senile are o forta de circa 10.000 de kg. si poate urca fara efort terenuri inclinate de pana la 45 de grade.
21.11.201215.8KB
:nebun:  :rotfl: dacia 1410 break:nebun: :rotfl:
20.11.201240KB

 
salut...eu sunt mihai...am 29 ani...sunt din pasionat de si sunt moderator pe acest forumSALUT...EU SUNT MIHAI...AM 29 ANI...SUNT DIN BRAILA....SUNT PASIONAT DE CAMIOANE....MACHETE CAMIOANE...CALATORII SI SUNT MODERATOR PE ACEST FORUM
20.11.201229.1KB
donez cotiera universala cu ornament carbon donez cotieraDonez cotiera universala cu ornament carbon
12.12.201219.3KB
roman 33.540 dfas tancuri) echipat cu motor man d 2676 lf (6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 540 cp,Roman 33.540 DFAS (transportor tancuri) echipat cu motor MAN D 2676 LF (6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 540 CP, EURO 5), cutie de viteze tip ALLISON 4000 SP (mecanică, sincronizata cu 7+1 trepte de viteză), tractiune 6X6, troliu SEPSON hidraulic si sarcina utila de 65000 kg.
21.11.201215.1KB
reparatia mi-am facut-o eu in proportie de 80% restu de 20 am efectuat-o la niste baieti inlocuindreparatia mi-am facut-o eu in proportie de 80% restu de 20 am efectuat-o la niste baieti inlocuind tot cadru stanga
16.12.201228.3KB

 
aro m461

aro m461 produs intre 1964-1975 , impreuna cu medelul m-461 c, in 80.233 de unitati, fiindAro M461 Aro M461 produs intre 1964-1975 , impreuna cu medelul M-461 C, in 80.233 de unitati, fiind si primul model exportat. Era echipat cu un motor tip M207 de 2512 cmc si o putere de 70 cp, in cazul M461 (1964-1969) si 77CP, in cazul M461 C (1969-1975). O cutie de viteze manuala in patru trepte din care sincronizate III si IV, un consum de 14 l/100km si o viteza maxima de 100km.
21.11.201235.2KB
dacia 1320 a intrat in productie in 1988 si reprezenta modelul 1310 cu hayon si 5 usi si un nouDacia 1320 a intrat in productie in 1988 si reprezenta modelul 1310 cu hayon si 5 usi si un nou model de bord. Motorizarile erau aceleasi ca si pentru modelele 1310 si 1410. Modelul 1320 a fost folosita foarte mult ca Taxi pana in 1990. In anul 1990 a luat fiinta Dacia 1325 Liberta, dupa revolutie cuvantul Libertate era la moda si a stat in productie pana in 1996. Seria 1320/1325 a fost produsa intr-o serie mica, fiind produsa in 7800 de exemplare.
21.11.201251.7KB
aro 324 

aro 324 - automobil mixt ce poate fi echipat cu bena sau furgon, închis cu usa sau hayon.ARO 324 ARO 324 - automobil mixt ce poate fi echipat cu bena sau furgon, închis cu usa sau hayon.
21.11.201218.2KB
dacia nova este prima integral de către inginerii de la automobile dacia, modelul de fiindDacia Nova este prima maşină proiectată integral de către inginerii de la Automobile Dacia, modelul de inspiraţie fiind Peugeot 309. Maşina este de tip hatchback, cu tracţiune faţă, 5 uşi şi 5 locuri. Cel mai nou motor a apărut în 1998 iar modelul ce venea echipat cu el se numea GTi. Motorul era un motor de GT care a fost dotat cu injecţie monopunct Bosch, astfel reducându-se consumul ridicat al GT-ului.
21.11.201254.9KB

 
aro 323 sanitara 

aro 323 sanitara - automobil realizat în scopul deservirii unitatilor sanitare.ARO 323 Sanitara ARO 323 Sanitara - automobil realizat în scopul deservirii unitatilor sanitare. Este dotat cu echipament sanitar necesar interventiilor medicale.
21.11.201228.4KB
roman 26.250 df echipat cu motor de 250 cp si sarcina utila de 26000 kg. romanRoman 26.250 DF (Autocisterna) echipat cu motor de 250 CP si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.201222.4KB
roman 26.360 dfaeg (autosasiu aruncator de proiectile calibru 122mm) echipat cu motor man 2866 lf 24Roman 26.360 DFAEG (Autosasiu aruncator de proiectile calibru 122mm) echipat cu motor MAN 2866 LF 24 (6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 360 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 151 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză), tractiune 6X6 si sarcina utila de 26000 kg.
21.11.201219.6KB
aro 243

aro 243 - automobil transport persoane, 8 locuri, 3 usi. aroARO 243 ARO 243 - automobil transport persoane, 8 locuri, 3 usi.
21.11.201250.1KB

 
dac 112 udm 

dac 112 udm este un autobuz ce are la baza modelul 112 ud. acesta are o lungime deDAC 112 UDM DAC 112 UDM este un autobuz ce are la baza modelul 112 UD. Acesta are o lungime de 11,4 m si o capacitate de transport de 100 de pasageri din care 24-28 pe scaune. Acesta a fost fabricat si ca troleibuz sub numele de DAC 112 EM, fiind echipat cu motor electric TN-76.
21.11.201241.5KB
sr 101 s-a produs incepand cu anul 1954 si a fost inspirat dupa modelul sovietic zis 150, care, laSR 101 s-a produs incepand cu anul 1954 si a fost inspirat dupa modelul sovietic ZIS 150, care, la randul lui, a fost o copie a camionului american International KR 11. Avea sarcina utila 4 tone, motor de 6 cilindrii in linie, benzina, 5550 cmc, 95 CP, cutie de viteze cu 5 trepte si o viteza maxima de 65 km/h. Autosasiul SR 101 a dus la realizarea unor autovehicule derivate ca autobasculanta SR 109, dube izoterme, autocamioanele de 3 tone, autocisterne si altele, precum si un model 4X4, denumit SR 104.
21.11.201250.1KB
gottlieb daimler şi karl benz
În anii 1880, când gottlieb daimler şi karl benz auGottlieb Daimler şi Karl Benz În anii 1880, când Gottlieb Daimler şi Karl Benz au inventat, independent unul faţă de celălalt, motorul de viteză mare şi automobilul, aceştia au pus bazele transportului motorizat privat. Cu ajutorul partenerilor şi al susţinătorilor financiari, cei doi ingineri şi-au continuat în particular munca de dezvoltare în cadrul propriilor companii. În octombrie 1883, Benz a înfiinţat Benz & Co. în oraşul Mannheim; Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) a fost înfiinţată în noiembrie 1890 în oraşul Cannstatt. Ambele companii îşi propuseseră să creeze o marcă memorabilă, care să confere produselor aferente atât distincţie cât şi familiaritate. Iniţial, au ales ca propriile nume – Benz şi Daimler – să reprezinte originea şi calitatea motoarelor şi autovehiculelor pe care le fabricau. Mai târziu, în timp ce marca Benz & Cie. nu s-a modificat (deşi roata dinţată ce înconjura numele Benz în 1903 a fost înlocuită cu o coroană de lauri), la începutul noului veac produsele DMG apăreau sub denumirea comercială de Mercedes.
22.11.201213KB
roman roman 8135 fa pentru evacuare fumului, gazelor si pentru iluminat) echipat cu un motor saviemRoman Roman 8135 FA (autospeciala pentru evacuare fumului, gazelor si pentru iluminat) echipat cu un motor Saviem 797-05, 135CP, tractiune 4X4.
21.11.201233.8KB

 
dac 16.230 fl (transport persoane) echipat cu un motor de 230cp, tractiune 4x2. romanDac 16.230 FL (transport persoane) echipat cu un motor de 230CP, tractiune 4X2.
21.11.201251.5KB
tv-71 

tv-71 este produs din anul 1967 si este un model tv-7 modernizat conform cerintelor vremii.TV-71 TV-71 este produs din anul 1967 si este un model TV-7 modernizat conform cerintelor vremii. Era echipat cu un motor SR-211 si o capacitate de 29 de locuri.
21.11.201250KB
sr 7 ba-1 era o versiune de 7 tone, cu cabina avansata, folosind mecanica de la sr 113 - motor v8,SR 7 BA-1 era o versiune de 7 tone, cu cabina avansata, folosind mecanica de la SR 113 - motor V8, benzina, 5025 cmc, 140 CP, 4x2, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic).
21.11.201261.1KB
logan 1.6 mpi 90 de curand si la kre ulterior i-am adus mici modificari la aspect si confort my carlogan 1.6 mpi 90 cp,achizitionata de curand si la kre ulterior i-am adus mici modificari la aspect si confort
23.11.201255.2KB

 
w124 mercedes w124 230e 1991 automaticw124
22.01.201345.3KB
roman r 19256 (pompa de ciment) romanRoman R 19256 (Pompa de ciment)
21.11.201233.5KB
rocar 109 udf 

rocar 109 udf este realizat in acelas scop ca si modelul rocar 111 udf dar de oRocar 109 UDF Rocar 109 UDF este realizat in acelas scop ca si modelul ROCAR 111 UDF dar de o lungime de 9 m si cu o capacitate de trnsport de 70 de pasageri din care 48 pe scaune.
21.11.201237.8KB
dv/dt este un roadster romanesc realizat de patru studenti de la tehnica gheorghe asachi din iasi,DV/DT este un roadster romanesc realizat de patru studenti de la Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, este unicat in Romania.
21.11.201232.9KB
Inainte