Forumul soferilor
Totul despre masini si soferi
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Forumul soferilor | Inregistrare | Login
POZE FORUMUL SOFERILOR
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: draghici_elena2000 Profile
 | Femeie 19 ani Dambovita cauta Barbat 24 - 62 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
S.C. Roman S.A., cunoscută şi sub numele de Autocamioane Braşov este o întreprindere braşoveană specializată în proiectarea şi construcţia de autocamioane, autobuze şi autoutilitare.
A fost înfiinţată în 1921, sub numele de ROMLOC, producând pe atunci material rulant, mai târziu motoare şi automobile. După venirea comuniştilor la conducere, în 1948, firma ia denumirea de „Steagul Roşu”. Treptat, s-a specializat pe producţia de autocamioane şi, mai târziu, de autoutilitare. Amintim modelele SR 101 (1954), Carpaţi (capacitate 3 tone, 1959 - 1961), Bucegi (capacitate 5 tone, 1964).
Din anul 1971, au intrat productie modelele Roman, cu sarcini utile de 7-12 tone si 10-16 tone, fabricate dupa licenta MAN, avand motoare diesel Saviem (6 cilindrii in linie, 5491 cmc, 135 CP) si MAN (6 cilindrii in linie, 10349 cmc, 215 CP). Pe baza sasiului Roman, a fost dezvoltata cabina CN 1, modelele lansate cu aceste cabine numindu-se Dac. Sasiul Roman - Dac a fost fabricat intr-o larga configuratie numar axe - sarcina utila.
Astăzi, S.C. Roman S.A. produce autovehicule diverse (autobuze, autocamioane, autospeciale, motoare, axe, punţi etc.) cu design nou, modern şi atractiv. Astfel, revista „Lastauto omnibus”, la debutul noilor modele, în 2005, considera că „cel mai occidental autobuz din România este în acest moment un vehicul indigen, nu unul din import”.
Autocamioanele SR au fost fabricate in Iugoslavia sub denumirea de Torpedo SRT si in anii '80 autocamioanele Roman au fost exportate si asamblate in China sub numele de Hongyan.
5.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 101 s-a produs incepand cu anul 1954 si a fost inspirat dupa modelul sovietic ZIS 150, care, la randul lui, a fost o copie a camionului american International KR 11. Avea sarcina utila 4 tone, motor de 6 cilindrii in linie, benzina, 5550 cmc, 95 CP, cutie de viteze cu 5 trepte si o viteza maxima de 65 km/h. Autosasiul SR 101 a dus la realizarea unor autovehicule derivate ca autobasculanta SR 109, dube izoterme, autocamioanele de 3 tone, autocisterne si altele, precum si un model 4X4, denumit SR 104.
50.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 131 Carpati, a fost produs din anul 1960 cu o sarcina utila de 3 tone (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 6 prezoane). Cabina acestor modele a fost proiectata de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 si 4 fiind sincronizate, o vitexa maxima de 90 km/h si un consum de 25 l/100km.
39.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 132 Carpati a fost produs in paralel cu modelul SR 131 Carpati, din anul 1962, era echipat cu acelasi motor ca si SR 131 si avea o sarcina utila de 2,5 tone (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
49.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 113 Bucegi a intrat in productie incepand cu anul 1964, acesta avea o sarcina utila de 5 tone (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceeasi cabina proiectata de francezii de la Chausson Plant si motorul V8, benzina, dezvoltat pe baza unei licente Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic), o vitexa maxima de 80 km/h si un consum de 29 l/100km. SR 113 Bucegi a avut si modele derivate: SR 115 (autotractor cu şa) si SR 116 (autobasculantă .
68.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 114 Bucegi a intrat in productie tot in anul 1964, cu o sarcina utila de 4 tone (4x4, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane, diferential spate cu sistem de blocare comandat pneumatic, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central).
66.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
SR 7 BA-1 era o versiune de 7 tone, cu cabina avansata, folosind mecanica de la SR 113 - motor V8, benzina, 5025 cmc, 140 CP, 4x2, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (optional, cutia de viteze putea fii cuplata cu o cutie suplimentara - reductor, sau, axa spate putea fii echipata cu 2 trepte de reductie, comandate pneumatic).
61.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 6135 R/RA (cunoscute si sub numele de SR-Dac) sunt aceleasi modele dar cu un "face-lift", care a constat in: inlocuirea grilei si panoului frontal, cu un panou fara decupare pentru faruri si inlocuirea barei de protectie fata cu un model adaptat de la Roman - din 3 bucati si cu decupare pentru faruri. In ultimii ani de fabricatie, capotajul a fost modificat, fiind fabricat din fibra si devenind rabatabil.
66.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 8135 F echipat cu un motor Saviem 797-05 (6 cilindri in linie, 5488 cmc, 135CP), cutie de viteze cu 5+1 trepte de viteza, tractiune 4X2 si sarcina utila de 8000 kg.
40.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 12135 DF echipat cu un motor Saviem 797-05 (6 cilindri in linie, 5488 cmc, 135CP), tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg.
37.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 10215 F echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 4X2 si sarcina utila de 10000 kg.
32.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R R 10215 FA echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 4X4 si sarcina utila de 10000 kg.
Roman R 12215 DF echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg.
24.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19215 DF echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
38.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19256 DF echipat cu un motor 256CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg
38.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 7.110 F echipat cu un motor de 110CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 7000 kg
43.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 7.120 F echipat cu un motor de 120CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 7000 kg.
47.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 8.120 FAE echipat cu un motor de 120CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 8000 kg
44.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 8.130 F echipat cu un motor de 130CP si sarcina utila de 8000 kg realizat pentru Posta Romana.
18.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 8.130 F echipat cu un motor de 130CP si sarcina utila de 8000 kg.
45.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 8.145 echipat cu un motor de 145CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 8000 kg
41KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 10.150 FAE echipat cu un motor de 150CP, tractiune 4X4.
51KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 12.133 F echipat cu un motor Renault EURO 1 de 133CP
48.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 12.150 F echipat cu un motor NAVISTAR EURO 2 de 150CP.
42.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 12.180 FL echipat cu un motor MAN EURO 4 de 180CP.
25.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 16.230 FL echipat cu un motor ROMAN de 230CP.
28.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 16.250 FL echipat cu un motor NAVISTAR de 250CP.
30.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 17.230 DFAE (Autocamion) echipat cu motor 230 CP, tractiune 4X4.
20.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
DAC 18.250 FL echipat cu motor International Nvistar EURO 2, cutie de viteze tip EATON, tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
53.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 18.280 FL (Autosasiu pentru platforma furgon) echipat cu motor MAN D 0836 LF 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 6870 cmc, 280 CP, EURO 3), cutie de viteze tip EATON FS 8309 A (mecanică, sincronizată cu 9+1 trepte de viteză , tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
40.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 18.310 FL (Autosasiu pentru platforma furgon) echipat cu motor MAN D 2866 LF 23 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 310 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 151 OD (mecanică, cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 4X2 si sarcina utila de 18000 kg.
40.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 22.300 FNL este echipat cu motor (diesel, 6 cilindrii in linie, 300 CP, EURO 2), tractiune 6X2 si sarcina utila de 22000 kg.
47.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 8135 FS echipat cu un motor Saviem 797-05, tractiune 4X2 si sarcina utila de 8000 kg.
51.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 12215 DFS echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg
58.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 10215 FS echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 4X2 si sarcina utila de 10000 kg.
42.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19215 DFS echipat cu un motor MAN D2156HMN8 de 215 CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
28.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19256 DFS echipat cu un motor MAN D2156HMN8 de 256 CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
35.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 16.300 FLS (Autotractor) echipat cu motor STEYR, tractiune 4X2.
52.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 19.380 FLS (Autotractor) echipat cu motor MAN EURO 3, tractiune 4X2
47.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 19.410 FLS (Autotractor) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 OD (mecanică, cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 4X2 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
52.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 19.440 FLS (Autotractor) echipat cu motor MAN D 2066 LF 31 (diesel, 6 cilindrii in linie, 10518 cmc, 440 CP, EURO 4), cutie de viteze tip ZF 16 S 221 (mecanică, cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 4X2 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
38.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 26.380 DFS (Autotractor) echipat cu motor Renault (diesel, 6 cilindrii in linie, 380 CP, EURO 2), tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
51.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.410 DFS (Autotractor) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
52.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.460 DFS (Autotractor pentru semiremorca extensibila de 30 tone) echipat cu motor MAN D 2876 LF (diesel, 6 cilindrii in linie, 12816 cmc, 460 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 151 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 50000 kg.
35.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.600 DFS (Autotractor pentru semiremorca extensibila de 30 tone) echipat cu motor MAN D 2840 LF 21 (diesel, 10 cilindrii in V, 18270 cmc, 600 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 251 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 50000 kg.
32.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 27.320 FS - autotractor echipat cu motor V8 de 320 CP.
35KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman (Autogunoiera)
31KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 14.245 FL (Autovidanja) echipat cu motor MAN Euro 3 de 245 CP tractiune 4x2.
32.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.250 DF (Autocisterna) echipat cu motor de 250 CP si sarcina utila de 26000 kg.
22.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.360 DF (Autocuratitor canale cu jet) echipat cu motor MAN D 2866 LF 24 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 360 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 151 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila de 26000 kg.
26.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.440 (Autosasiu pentru plug de zapada si echipament imprastiere materiale antiderapante) echipat cu motor de 440 CP si sarcina utila de 26000 kg.
40.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.265 DF (Autosasiu pentru cisterna) echipat cu motor de 265 CP si sarcina utila de 26000 kg.
21.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 26.425 DFS (Autosasiu pentru cisterna) echipat cu motor CATERPILLAR de 425 CP, tractiune 6X4 si sarcina utila de 26000 kg.
45.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 19.215 DFAR echipat cu un motor de 215CP, tractiune 6X6 si o sarcina utila de 19000 kg.
40.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 19.256 DFAR (Autoremorcher)
29.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.380 DFAR (Autoremorcher) echipat cu motor RENAULT de 380 CP EURO 4, tractiune 6X6.
28.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.440 DFAR (Autoremorcher) echipat cu motor MAN de 460 CP EURO 4, tractiune 6X6.
35.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.460 DFAER (Autoremorcher) echipat cu motor MAN D 2876 LF 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 12810 cmc, 460 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 221 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X6 si sarcina utila in autotren de 90000 kg.
23KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.460 DFAR (Autoremorcher) echipat cu motor MAN D 2876 LF 03 (diesel, 6 cilindrii in linie, 12810 cmc, 460 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 221 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X6 si sarcina utila in autotren de 90000 kg.
24.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 8135 FK echipat cu un motor Saviem 797-05, tractiune 4X2 si sarcina utila de 8000 kg.
48.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 12215 DFK echipat cu un motor MAN D2156HMN8, tractiune 6X4 si sarcina utila de 12000 kg.
38.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19215 DFK echipat cu un motor MAN D2156HMN8 (215CP), tractiune 6X4 si sarcina utila de 19000 kg.
39.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman (excavator)
45.7KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 10215 (Pompa de beton)
32.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 12215 DF (Autobetoniera)
46.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman R 19256 (Pompa de ciment)
33.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 43.410 VFK (Autobasculanta) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 OD (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 8X4 si sarcina utila de 43000 kg.
29.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.230 DF (Autocamion pentru transport busteni) echipat cu motor diesel, 6 cilindrii in linie, 230 CP, EURO 2, tractiune 6X4 si sarcina utila de 26000 kg.
36KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.410 DF (Autocamion pentru transport busteni cu macara) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
35.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.410 DFS (Autotractor pentru transport busteni) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11967 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanică, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila in autotren de 40000 kg.
28.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 15.215 DFAEG tractiune 6x6.
44.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 22.225 DHAE (Autospeciala)
27.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 24.260 DF (Autosasiu pentru vidanja reziduri petroliere) echipat cu motor ROMAN 1035 L6 DTI (diesel, 6 cilindrii in linie, 10344 cmc, 260 CP, EURO 2), cutie de viteze tip ISAMA 10 S 120 (mecanică, sincronizata cu 10+2 trepte de viteză , tractiune 6X4 si sarcina utila de 24000 kg.
27.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 26.290 F (Autospecială pentru transportul deseurilor petroliere) echipat cu motor MAN D 0836 (diesel, 6 cilindrii in linie, 6871 cmc, 290 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF9S1310 (mecanică, cu 9+1 trepte de viteză , tractiune 6X2 si sarcina utila de 26000 kg.
20.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 36.365 DFAE (Autospecială echipată cu utilaj pentru intervenţii la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR (365CP), cutie de viteze cu 5+1 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 36000 kg.
24.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 40.300 VF echipat cu motor CATERPILLAR EURO 1, tractiune 8X4 si sarcina utila de 40000 kg.
22.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 48.365 VFAE (Autospeciala pentru instalatie TW 50 de interventie la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR electronic C 10 (diesel, 6 cilindrii in linie, 365 CP, EURO 1), cutie de viteze tip ALLISON CLBT 755 DB (automata, cu 5+1 trepte de viteză , tractiune 8X8 si sarcina utila de 48000 kg.
26.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 60.500 MFEG (Autospeciala pentru instalatie TD 100 de interventie la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR 3408 C - DITA (diesel, 8 cilindrii in V, 18000 cmc, 505 CP, EURO 1), cutie de viteze tip ALLISON M 5610 ARDB (automata, cu 6+2 trepte de viteză , tractiune 10X8 si sarcina utila de 60000 kg.
22KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 72.600 MFEG (Autospeciala echipata cu utilaj TD 125 pentru interventie la sonde) echipat cu motor CATERPILLAR 3306 BDITA (diesel, 6 cilindrii in linie, 10500 cmc, 300 CP, EURO 1), cutie de viteze tip ALLISON CLBT 754 (automata, cu 5+1 trepte de viteză , tractiune 12X8 si sarcina utila de 72000 kg.
38.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 87.924 MFAEG (Autospeciala echipata cu utilaj TDM 160 pentru interventie la sonde) echipat cu doua motoare CATERPILLAR EURO 2, tractiune 14X14 si sarcina utila de 87000 kg.
49.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 8.130 LAL (transport persoane) echipat cu un motor de 130CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 8000 kg.
46.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 10.215 (transport persoane) echipat cu un motor de 215CP, tractiune 4X2 si sarcina utila de 10000 kg.
37.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 16.230 FL (transport persoane) echipat cu un motor de 230CP, tractiune 4X2.
51.5KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 8135 FA (autopompa cisterna) echipat cu un motor de 135CP, tractiune 4X4.
51.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 8135 FA (autoscara mecanica de 30m) echipat cu un motor Saviem 797-05, 135CP, tractiune 4X4.
39.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman Roman 8135 FA (autospeciala pentru evacuare fumului, gazelor si pentru iluminat) echipat cu un motor Saviem 797-05, 135CP, tractiune 4X4.
33.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 12215 DFA (autopompa cisterna cu tun) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 4X2 si capacitate rezervoare: apa 3500 litri si spumogen lichid 800 litri. Roman 12215 DFA (autopompa cisterna de alimentare cu apa) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 6X6 si capacitate rezervoare: apa 9000 litri si spumogen lichid 800 litri.
36.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 12215 DFA (autospeciala de stins incendii cu praf si azot) echipat cu un motor MAN D2156HMN8, 215CP, tractiune 6X6 si capacitate rezervoare pulbere stingatoare 5000 kg.
54.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 19256 DF (autotunul de stins incendii cu spuma) echipat cu un motor MAN D2156MTN8, 256CP, tractiune 6X4 si capacitate rezervoare: apa 4000 litri si spumogen lichid 6000 litri.
36.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 22.410 DFA (Autospeciala de capacitate marita pentru interventii la incendii 5000 litri) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11976 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanica, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
29.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Roman 22.410 DFA (Autosasiu cisterna de alimentare cu apa 10.000 litri) echipat cu motor MAN D 2866 LF 25 (diesel, 6 cilindrii in linie, 11976 cmc, 410 CP, EURO 3), cutie de viteze tip ZF 16 S 181 (mecanica, sincronizata cu 16+2 trepte de viteză , tractiune 6X6 si sarcina utila de 22000 kg.
21.6KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 443 T
41.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 665 G
47.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 444 T
46.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
DAC 665 T echipat cu un motor MAN D2156HMN8 (diesel, 6 cilindri in linie, 10344 cmc, 215CP), cutie de viteze AK6-80 cu 6+1 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 5000 kg.
47.3KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
DAC 667 T echipat cu un motor MAN D2156 MTN8 (diesel, 6 cilindri in linie, 256CP), cutie de viteze 8S-100 cu 8 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 7000 kg.
46.1KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
DAC 6610 T echipat cu un motor MAN D2156-U-12N (diesel, 12 cilindri in U, 410CP), cutie de viteze 9S-125 PDLI cu 9 trepte de viteza, tractiune 6X6 si sarcina utila de 10000 kg.
36.4KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 887 R (pod mobil pe autosasiu) Dac 8.120 FPEG echipat cu motor diesel de 120 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 8000 kg.
30.9KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 11.154 DFAE echipat cu un motor Saviem 798-05 (diesel, 6 cilindri in linie 5491 cmc, 154CP), tractiune 4X4, viteza maxima de 88 km/h ), cutie de viteze AK5-45 cu 5+1 trepte de viteza, si sarcina utila de 11000 kg. Dac 12.135 DFAE echipat cu un motor Saviem 797-05 (diesel, 6 cilindri in linie, 135CP), tractiune 6X6, viteza maxima de 90 km/h si sarcina utila de 10000 kg. Dac 12.215 pentru transport salupa blindata ST 140, folosita pentru manevrarea pontoanelor si o capacitate de transport de 20 de soldati.
50.8KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 15.240 DFAEG echipat cu un motor DEUTZ BF6M1013EC (diesel, 6 cilindri in linie, 7140 cmc, 236CP), tractiune 6X6, viteza maxima de 85 km/h si sarcina utila de 15000 kg.
36KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gabriel.popa86
Administrator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 472
|
|
Dac 16.215 FA echipat cu motor diesel de 215 CP, tractiune 4X4 si sarcina utila de 16000 kg.
27.2KB
_______________________________________ Deşteptăciunea are limite, prostia n-are margini.
|
|
pus acum 12 ani |
|